آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

کی‌روش «افتضاح» رقم زد/ بیرانوند همچنان می‌تواند شماره یک باشد



 کی‌روش ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بررسی عملکرد گلرهای ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: علیرضا بیرانوند همچنان می‌تواند جزو برترین‌های فوتبال ایران باشد. 

به گزارش مهر، دو شکست و یک پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بهانه‌ای شد تا انتقادات از کارلوس کی روش سرمربی ایران اوج بگیرد.

 

سرمربی تیم ملی ایران در سه دوره اخیر جام‌های جهانی نتوانست رویای صعود هواداران این تیم را برآورده کند تا باخت ۶ بر دو مقابل انگلیس و همچنین شکست یک بر صفر مقابل آمریکا تبدیل به بهانه‌ای برای انتقاد از تاکتیک‌های او شود.

 

ایگور پانادیچ مربی سابق دروازه بان های پرسپولیس که در حال حاضر در کادر فنی تیم ملی فوتبال عمان حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به عملکرد تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ به نتایج تیم‌های آسیایی پرداخت.

 

مربی کروات پیشین پرسپولیس در این گفتگو نشان داد علاقه اش به فوتبال ایران کم نشده است و با وجود حضور در تیم ملی عمان از خاطرات خوب تهران یاد می‌کند. او که سال‌ها علیرضا بیرانوند را در پرسپولیس تمرین داده بود عملکرد او را قابل تقدیر دانست.

 

 کی‌روش ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

ایگور پانادیچ

 

مشروح گفتگوی پانادیچ را در پی می‌خوانید:

 

جام جهانی عیار سنج است

پانادیچ درباره رقابت‌های جام جهانی قطر گفت: وقتی تیم‌ها قبل از جام جهانی انتخاب می‌شوند متوجه تفاوت‌های آنها خیلی نمی‌شوید. این جام جهانی است که شما را ناچار به مقایسه می‌کند.خیلی‌ها با آمار خوب هستند اما وقتی بازی‌ها شروع شد دیدیم چیزهایی بود که هرگز در نظر گرفته نشده بود. جام جهانی عیار تیم‌ها را دستتان می‌دهد.

 

ایران خوب بود، کی روش افتضاح!

او که سال‌هاست در کادر فنی تیم‌های تحت اختیار برانکو ایوانکوویچ از جمله پرسپولیس حضور داشته است، درباره عملکرد ملی پوشان ایران افزود: یکی از بهترین نسل‌های فوتبالی ایران با بدترین تصمیمات فنی روبرو شد. برای من پذیرفتنی نیست که سرمربی یک تیم بازدهی بازیکنان خود را نادیده بگیرد. تصمیمات کی روش خیلی بد بود. او واقعاً مثل یک غریبه با ایران برخورد کرد.

 

دفاع با وجود داشتن طارمی و آزمون پذیرفتنی نیست

پانادیچ ادامه داد: واقعاً باور کردنی نیست تیمی باشد که مهدی طارمی و سردار آزمون را همزمان دارد اما ترجیح می‌دهد فقط دفاع کند. اصلاً چنین چیزی پذیرفتنی نیست که شما فقط بخواهید دفاع کنید و ابزارهای موجود را نادیده بگیرید.

 

تصمیمات کی روش اشتباه بود

وی در پاسخ به اینکه آیا انتقاداتش به دعوای برانکو و کی روش ربط دارد؟ گفت: هرگز! ما الان تیم ملی عمان را داریم و به واسطه سال‌ها حضور در ایران وقتی با سوالات روبرو می‌شویم دیدگاهمان را می‌گوییم. کی روش تصمیمات اشتباهی گرفت. ایران در شرایط خیلی بهتر می‌توانست صعود کند اما نگذاشتند.

 

 کی‌روش ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تقابل ایران و آمریکا در جام جهانی قطر

 

تیم‌های آسیا پیشرفت کردند جز ایران

مربی پیشین پرسپولیس افزود: شما در جام جهانی دیدید که فوتبال آسیا چقدر پیشرفت کرده است اما همین نتایج نشان داد ایران از آنها استثنا است. ایران ضعیف بازی کرد.

 

کرواسی لایق جام بود

مربی کروات دروازه بان ها با اشاره به عملکرد تیم ملی کشورش (این گفتگو پیش از بازی کرواسی و آرژانتین گرفته شده است) گفت: این تیم از توانایی‌هایش نهایت استفاده را می‌کند. چیزی که برای یک مربی اهمیت دارد داشته‌هایش است نه فلسفه‌ای که ندارد!

 

مودریچ در اوج بلوغ است

پانادیچ ادامه داد: لوکا مودریچ باز هم یکی از بهترین‌های دنیا است‌. او توانمندی فوق العاده در این سن و سال بالا دارد. من فکر می‌کنم حداقل سه سال دیگر بتواند بازی کند. او سال هاست در اوج قرار گرفته و پایین نمی‌آید.

 

بیرانوند یک است عابدزاده جایگزین

پانادیچ درباره شرایط گلرهای ایران نیز اظهار نظر کردد و گفت: صرفاً فقط و فقط به عنوان یک کارشناس نظر می‌دهم و باید بگویم برای تک تک ملی پوشان ایران احترام ویژه قائلم. اگر با من باشد همچنان بیرانوند را گلر اول ایران می دانم. پس از او امیر عابدزاده نشان داده توانمند است و با پشتکاری که دارد می‌تواند بهتر از اینها هم شود.

 

 

 کی‌روش ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

بیرانوند و پانادیچ در تمرین پرسپولیس

 

دلم برای ایران خیلی تنگ شده اما قرارداد داریم

او درباره دلتنگی خود از فوتبال ایران گفت و اظهار داشت: واقعیت این است دلتنگی از ایران به اوج رسیده است ولی من یک مربی حرفه‌ای هستم و فعلاً باید برای پیشبرد اهداف خودمان در عمان گام برداریم. شرایط عمان بسیار رو به پیشرفت است و مطمئناً در آینده بیشتر از این عمان را در فوتبال آسیا خواهید شنید.

 

جوانان ایران فوق العاده بودند

پانادیچ که دو دیدار تدارکاتی جوانان ایران مقابل عمان از نزدیک تماشا کرده بود گفت: استعداد فوتبالی در ایران موج می‌زند. آنها حمایت می‌خواهند. فدراسیون فوتبال ایران باید از آنها حمایت کند. نسل فوق العاده ای هستند که باید درست و اصولی پرورش پیدا کنند. تلاش‌های آنها در دقایق مسابقه با عمان بسیار ستودنی است. امیدوارم فدراسیون از این نسل غفلت نکند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------