آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

همان فینالی شد که قطر می‌خواست!



جام جهانی قطر ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هر اتفاقی که روز یکشنبه در فینال رخ‌دهد، قطر و در راس آن ها ناصرالخلیفی نیز خوشحال، راضی و سربلند خواهند بود. 

به گزارش  ورزش سه ، پرونده نیمه نهایی جام جهانی قطر دیشب بسته شد و مطابق پیش‌بینی‌ها فرانسه حریف یاران لیونل مسی در دیدار فینال شد؛ شاید قبل از شروع جام نیز بسیاری از هواداران فوتبال پیش‌بینی می‌کردند که شاهداین فینال جذاب باشیم و نهایتاً همین اتفاق هم رخ داد.

 

علاوه بر مردم آرژانتین و فرانسه که حالا احتمالاً خوشحال‌ترین طرفداران فوتبال دنیا را دارند احتمالاً الان قطری ها نیز از صعود این دو تیم به بازی پایانی خوشحال و راضی هستند.

 

قطری هایی که به رهبری ناصر الخلیفی مالکیت باشگاه پاری‌سن ژرمن را در اختیار دارند و در سال‌های گذشته خرید های نجومی و شگفت انگیزی انجام داده‌اند که اوج آن تابستان دو سال پیش بود؛ جایی که تیم فرانسوی در یک انتقال بزرگ و تاریخی لیونل مسی را به خدمت گرفت.

 

پاری سن ژرمن قبل تر از آن نیز فوق ستاره های بزرگی نظیر نیمار و کیلیان امباپه را جذب کرده بود و با توجه به صعود آرژانتین و فرانسه به فینال قطعاً آنها از تقابل دو فوق‌ستاره‌شان در مهمترین بازی فوتبال دنیا هیجان زده هستند.

 

احتمالا بعد از برگزاری دیدارهای نیمه‌نهایی جام جهانی ناصر الخلیفی بیشتر از همیشه به خاطر جذب این دو فوق‌ستاره یعنی لیونل مسی و کیلیان امباپه به خود می‌بالد. این همان فینالی است که قطری ها و در راس آن‌ها ناصر الخلیقی منتظر آن بودند.

 

نکته قابل توجه دیگر این که دو تیم فرانسه و آرژانتین در حالی روز یکشنبه دیدار پایانی جام جهانی را برگزار خواهند کرد که قطعاً بعد از این مسابقه و بدون توجه به نتیجه ای که در آن رقم بخورد یکی از دو فوق ستاره سن ژرمن به عنوان بهترین بازیکن مسابقات معرفی خواهند شد.

 

گزاف نیست اگر بگوییم که لیونل مسی و کیلیان امباپه هر دو تا اینجای جام جهانی یک تنه تیم هایشان را به فینال رساندند. این دو یکشنبه به جز هدف بزرگشان یعنی قهرمانی در جام جهانی اهداف فردی خود را هم دنبال می‌کنند. هم مسی و هم امباپه پنج گل در جام جهانی به ثمر رسانده اند و دیدار فینال برای تعیین آقای گل جام جهانی بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

 

 

جام جهانی قطر ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

از طرف دیگر اگر چه گفته می شود که لیونل مسی شانس بالاتری برای کسب عنوان بهترین بازیکن جام جهانی قطر دارد اما قطعاً کیلیان امباپه نیز بدون شانس نیست و با هدف درخشش در فینال و‌ دنبال قاپیدن این جایزه از دست هم‌تیمی خود در پاری سن ژرمن پا به میدان می گذارد.

 

هر چه که هست قطعاً هر اتفاقی که در بازی فینال رخ دهد ناصر الخلیفی نیز یکی از برنده های جام جهانی خواهد بود؛ مردی که در سال های اخیر پاری سن ژرمن را به یک باشگاه مدعی در فوتبال اروپا تبدیل کرده و با جذب ستاره های اینچنینی مثل مسی و امباپه رویاهای بزرگی را در سر دارد.

 

 

جام جهانی قطر ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------