آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

دمبله: جام را می‌خواهیم/ هر کاری می‌کنیم در فینال به مسی توپ نرسد



 تیم ملی فوتبال فرانسه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه قبل از فینال جام جهانی پیام ابهام آمیزی را منتشر کرد و روزنامه مارکا نوشت که این بازیکن به زودی در این زمینه توضیح خواهد داد. 

 به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، کریم بنزما در سال ۲۰۲۲ عملکرد خیره کننده ای داشت. او با رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت های لالیگا را به دست آورد و این باعث شد تا توپ طلا به او برسد.

 

پیش بینی می شد که بنزما در جام جهانی ۲۰۲۲ به یکی از بازیکنان کلیدی برای فرانسوی ها تبدیل شود اما او دور روز قبل از آغاز جام مجبور شد به خاطر آسیب دیدگی اردوی فرانسوی ها را ترک کند.

 

دیدیه دشان باوجود آنکه بنزما را از دست داد اما هیچ بازیکنی را جایگزین او نکرد و این باعث شد تا گمانه زنی ها درباره بازگشت او جدی شود.

 

باوجود آنکه بنزما به شرایط بازی رسیده است و می تواند در فینال برابر آرژانتین فرانسوی ها را همراهی کند اما دیدیه دشان حتی سوال درباره بازگشت بنزما به اردوی تیم را هم سخیف توصیف و اعلام کرد که به این سوال پاسخ نمی‌دهد.

 

اما بنزما قبل از برگزاری فینال جام جهانی این پست ابهام آمیز را منتشر کرد: من اهمیتی نمی‌دهم.

 

روزنامه مارکا در واکنش به این پست بنزما نوشت: معلوم نیست که منظور بنزما چه چیزی است. آیا او به سخنان دیدیه دشان اشاره می کند یا به موضوع دیگری می‌پردازد. هر چه هست او به زودی در این زمینه صحبت خواهد کرد.

 

بنزما در دیدار دوستانه روز گذشته رئال مادرید برابر لگانس بدون مشکل بازی کرد و این نشان می‌دهد که او به شرایط بازی رسیده است.

 

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه تاکید کرد که قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ را می خواهد. او همچنین به ستایش از لیونل مسی پرداخت.

  

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف آرژانتین خواهد رفت و این بازی قرار است که روز یکشنبه برگزار شود.

 

عثمان دمبله یکی از بازیکنان کلیدی فرانسه در بازی فینال خواهد بود که در جام جهانی عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

 

دمبله درباره ابتلای چند هم تیمی خود به آنفلوانزای شتری گفت: من که از این بیماری ترسی ندارم. اوپامکانو و رابیو به این ویروس مبتلا شدند و من یک لیوان چای به همراه عسل و زنجبیل به آنها دادم و وضعشان بهتر شد(باخنده). امیدوارم که آنها به بازی برسند و مشکلی نداشته باشند. ما احساس نگرانی نداریم و امیدوارم که بیماری مشکلی را به وجود نیاورد.

 

او درباره عملکرد خود در جام جهانی گفت: به نظرم می‌توانستم بهتر از این ظاهر شوم. گاهی اوقات مصلحت تیم مهم تر است و نباید به خود فکر کرد. به نظرم موفقیت تیم از آمار فردی بازیکنان مهم تر است. من قبل از جام جهانی هم گفتم که قهرمانی در این رقابت بزرگ را می خواهم. از ‌حضور در میدان بسیار خوشحال هستم. ما تیم یک دل و هماهنگی هستیم و بازیکنان رابطه بسیار خوبی با هم دارند.

 

دمبله درباره رابطه‌اش با مسی گفت: من چهار سال در بارسلونا با او همبازی بودم. مسی یک بازیکن استثنایی است. او و اینیستا باعث شدند تا به بارسلونا علاقه‌مند شوم. او بسیار آرام است و به دیگر بازیکنان کمک زیادی می کند. مسی رابطه خوبی با بازیکنان جوان داشت. او همواره از من می خواست که در میدان آرام باشم. دست به هرکاری می‌زنیم تا او در فینال کمتر توپ را لمس کند. ما برای کشورمان می جنگیم و قهرمانی در جام را می خواهیم. باتوجه به کارنامه درخشانی که مسی دارد بهتر است که او هم یک قهرمانی در جام جهانی را داشته باشد اما ما قهرمانی در این جام را می خواهیم.

 

 

 تیم ملی فوتبال فرانسه,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------