رسمی شد: هایجک بزرگ گل‌گهر از پرسپولیس!



 محمد خدا بنده لو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
محمد خدا بنده لو هافبک تیم ذوب آهن به گل گهر پیوست. 

به گزارش  ورزش سه ، این بازیکن که موردتوجه استقلال و پرسپولیس نیز قرار داشت، در نهایت گل گهر سیرجان را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرد و به جمع شاگردان امیر قلعه نویی ملحق شد.

 

خدابنده‌لو که یکی از بازیکنان تاثیرگذار ذوب آهن در لیگ بیست و یکم بود، با پایان قراردادش تصمیم به جدایی از جمع سبزپوشان اصفهانی گرفت و در نهایت از بین چند پیشنهاد، با درخواست گل گهر موافقت کرد تا در فصل جدید پیراهن این تیم سیرجانی را برتن کند.

 

نکته جالب اینکه او تا آستانه توافق و امضای قرارداد با پرسپولیس نیز پیش رفت و حتی محمد محمدی معاون ورزشی پرسپولیس اعلام کرد که برای امضای قرارداد به باشگاه مراجعه خواهد کرد اما در نهایت این توافق به امضای قرارداد منجر نشد و گل گهر موفق شد یکی از ستاره‌های مهم نقل و انتقالات را جذب کند.

 

محمد خدابنده‌لو در پیکان و زیرنظر مهدی تارتار به فوتبال ایران معرفی شد و در ذوب آهن تحت هدایت او نیز در قامت ستاره مهم سبزپوشان اصفهانی به کسب جایگاه هفتمی این تیم کمک کرد.

 

حالا باید دید خدا بنده لو در ذوب اهن چه خواهد کرد؛ او توانایی بازی در پست هافبک مرکزی و تدافعی را دارد و به عنوان یکی از معدود هافبک‌های خلاق لیگ برتر ایران مطرح می‌شود.

 محمد خدا بنده لو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

 محمد خدا بنده لو,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------