آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

خریدهای بزرگ در راه لیگ عربستان؛ از مسی تا مودریچ و راموس و ...



 لیگ عربستان,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
وزیر ورزش عربستان بعد از جذب کریستیانو رونالدو اعلام کرد که از دیگر باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان بزرگ و سرشناس فوتبال جهان حمایت خواهد کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از الریاضیه، کریستیانو رونالدو سرانجام تیم بعدی خود را انتخاب کرد و تصمیم گرفت که بعد از سال‌ها حضور و درخشش در سطح نخست فوتبال جهان، راهی لیگ عربستان شود.

 

رونالدو با قراردادی دو ساله رسما به النصر پیوست تا عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان را به خود اختصاص دهد.

 

به نظر می رسد که این بازیکن پرتغالی زمینه ساز حضور دیگر ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان در لیگ عربستان خواهد بود و این وعده است که وزیر ورزش عربستان هم آن‌ها را رسما اعلام کرد.

 

فصیل بن ترکی، وزیر ورزش عربستان بعد از پیوستن رونالدو به النصر در توییتی نوشت: از حضور یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در عربستان خوشحال هستیم. کریستیانو رونالدو خوش آمدی. ما از دیگر باشگاه برای جذب بازیکنان بزرگ فوتبال جهان حمایت می‌کنیم.

 

از مودریچ، لیونل مسی، سرخیو راموس، بوسکتس و انگولو کانته به عنوان دیگر ورودی‌ها لیگ عربستان در آینده‌ای نزدیک یاد می‌شود. هواداران الهلال با منتشر کردن تصویرهای از مسی با پیراهن این تیم خواستار جذب این بازیکن شده‌اند.

 

به گزارش ایسنا، عربستان خود را آماده گرفتن میزبانی جام جهانی می‌کند و به همین خاطر در گام نخست به دنبال آوردن بازیکنان بزرگ به لیگ  خود است تا توجه‌ها را معطوف خود کند و این همان کاری بود که قطری‌ها انجام دادند و توانستند با آن میزبانی بزرگ‌ترین رقابت فوتبال در جهان را به دست آورند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------