ذوالفقارنسب: برکناری اسکوچیچ غلط است/ شرایط برای تیم ملی مهیا نباشد ممکن است شکست‌های سنگینی در جام جهانی متحمل شویم



ذوالفقارنسب ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مربی تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه به سایت دیده بان ایران گفت: شما از یک مربی فوتبال به جز نتیجه و رفتار صحیح چه چیزی می خواهید؟ آقای اسکوچیچ در شرایطی هدایت ملی پوشان را قبول کرد که کمتر کسی مسئولیت تیم ناامید آن مقطع را می پذیرفت. اما این مربی کروات آستین ها را بالا زد و با نتیجه هایی خیره کننده فوتبال ایران را در کمال ناامیدی به جام جهانی رساند. 

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شکست تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی برابر الجزایر بار دیگر به منتقدان دراگان اسکوچیچ این فرصت را داد تا صدای اعتراضی شان را نسبت به حضور این مربی در راس کادر فنی بلند کنند. این فضای در شرایطی علیه اسکوچیچ مطرح است که فدراسیون فوتبال در تدارک امکانات لازم برای ملی پوشان بسیار ضعیف عمل کرده است.

 

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با سایت دیده‌بان ایران در این رابطه اظهار داشت: حضور در جام جهانی باید حضوری باشد که هم با نتیجه مطلوب توام شود و هم فضا را برای پیشرفت فوتبال کشور فراهم کند. به همین دلیل فدراسیون نشینان باید همه تلاش شان را به کار بگیرند تا بتوانند تیم ملی را قبل از رفتن به قطر به مصاف رقیبان قلدر بفرستند تا از این طریق نقاط ضعف ملی پوشان شناساسی و برطرف شود. متاسفانه ما «فیفا دی» اول را به راحتی از دست دادیم که این اتفاق می تواند برای تیم ملی گران شود.

 

مربی تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه با اشاره به هجمه هایی که نسبت به اسکوچیچ مطرح می شود، ادامه داد: شما از یک مربی فوتبال به جز نتیجه و رفتار صحیح چه چیزی می خواهید؟ آقای اسکوچیچ در شرایطی هدایت ملی پوشان را قبول کرد که کمتر کسی مسئولیت تیم ناامید آن مقطع را می پذیرفت. اما این مربی کروات آستین ها را بالا زد و با نتیجه هایی خیره کننده فوتبال ایران را در کمال ناامیدی به جام جهانی رساند. حالا اگر او را برداریم و مربی دیگری را جایگزین کنیم، بدون شک سرمربی جدید نمی تواند در این مدت کم کار خاصی انجام بدهد. پس بهتر است، همه بنا را بر کمک کردن به سرمربی فعلی بگذارند تا بتوانیم حضوری آبرومندانه در قطر داشته باشیم.

 

ذوالفقارنسب چهره پیشکسوت در ادامه به دیده بان ایران: همگروهی با تیم های انگلیس، ولز و آمریکا برای ما هم فرصت و هم تهدید است. فرصت از این لحاظ که رویارویی با انگلیس و آمریکایی ها باعث می شود، نگاه دنیا به سمت بازیکنان ما معطوف شود که این بهترین فرصت برای رفتن ستاره های فوتبال ایران به لیگ های معتبر اروپایی است. اما اگر نتوانیم در 5 ماه باقی مانده شرایط آمادگی را برای ملی پوشان فراهم کنیم، حتما مقابل این تیم های پر ستاره باخت سنگینی خواهیم داشت که چنین حالتی علاوه بر سرخوردگی ورزشی، موجب یاًس و ناامیدی در میان مردم خواهد شد.

 

بیژن ذوالفقار نسب در پایان گفت: به نظر من در کنار فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و سایر دستگاه های رده بالای کشور هم توجهی زیاد به تیم ملی فوتبال داشته باشند تا جام جهانی 2022 برای ما جام افتخارآمیز باشد. در پایان تاکید می کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------