رسمی؛ قرارداد سعید معروف با فنرباغچه تمدید شد



  سعید معروف,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
با اعلام باشگاه فنرباغچه ترکیه سعید معروف یک فصل دیگر در این تیم ماندگار شد.

 به گزارش ورزش سه ، سعید معروف بعد از مدتی استراحت از میانه‌های فصل گذشته به ترکیب تیم فنرباغچه ترکیه اضافه شد و توانست نمایش خوبی از خود در این تیم به جای بگذارد. پس از آن و با پایان فصل، معروف برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داد.  

 

فنرباغچه که تا نیمه نهایی با پاسور ایرانی خود پیش رفت، در این مرحله مقابل زراعت بانک شکست خورد، در حالی که چند هفته قبل از آن با درخشش معروف توانسته بود در مرحله مقدماتی این تیم را شکست دهد.

 

در همین راستا باشگاه ترکیه‌ای شب گذشته به طور رسمی اعلام کرد که قرارداد پاسور ایرانی خود را تمدید کرده است؛ بنابراین سعید معروف یک فصل دیگر به کار خود در والیبال اروپا و باشگاه فنرباغچه ترکیه ادامه خواهد داد. فنرباغچه این روزها فعالیت زیادی در نقل و انتقالات دارد و به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه قصد دارند برای فصل آینده یک تیم مدعی را روانه مسابقات کنند.

 

گفتنی است کم‌تر از دو ماه پیش بود که سعید معروف برای رقابت‌های جام باشگاه های آسیا به ترکیب پیکان اضافه شد و توانست با این تیم عنوان قهرمانی را تصاحب کند. بعد از دیدار فینال نیز تقدیر ویژه‌ای از کاپیتان سابق تیم ملی ایران انجام شد.

 

  سعید معروف,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------