حامدی‌فر: امیدوارم استقلال باز هم قهرمان شود/زواری دومین خرید رسمی استقلال از آبادان



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم بازهم قهرمان شویم و قله‌های موفقیت را فتح کنیم.

به گزارش فارس، امید حامدی‌فر در مورد پیوستن‌به تیم استقلال تهران، اظهار داشت: خیلی خوشحالم و حس فوق‌العاده‌ای دارم که برای باشگاه بزرگ و ریشه‌دار استقلال بازی کنم. امیدوارم بتوانم خودم را به هواداران ثابت کنم، دوباره بتوانیم امسال هم قهرمان لیگ برتر شویم و قله‌های موفقیت را فتح کنیم.

 

‌وی افزود: هر فوتبالیستی اهدافی دارد. من هم این هدف را دارم که عملکرد خیلی خوبی از خودم به جا بگذارم و از نظر آماری جزو بهترین های لیگ باشم. امیدوارم در هر پستی بازی می‌کنم جزو بهترین‌ها باشم و برای این هدف تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.

 

هافبک استقلال در مورد کار با سرمربی پرتغالی این تیم عنوان کرد: ساپینتو مربی فوق‌العاده‌ای است و در فوتبال پرتغال و بلژیک خودش را ثابت کرده، خیلی خوشحالم با یکی از بهترین مربیان می‌توانم کار کنم. مربی بسیار با دانشی است و امیدوارم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.

 

زواری دومین خرید رسمی استقلال از آبادان

با اعلام رسمی باشگاه استقلال، محمدحسین زواری بازیکن جوان و سابق صنعت نفت آبی پوش شد.

 

 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش  ورزش سه ، پس از اینکه باشگاه استقلال موفق به جذب امید حامدی فر شد، حالا محمدحسین زواری نیز از آبادان به تهران آمد تا به عنوان دومین خرید آبی های پایتخت از صنعت نفت لقب بگیرد.

 

این بازیکن جوان و 21 ساله فصل قبل چندان در تیم منصوریان به کار گرفته نشد و تنها در 7 مسابقه به میدان رفت که نکته جالب این است چهار مورد از بازی های زواری برابر گل گهر، سپاهان، پرسپولیس و استقلال بوده است.

 

زواری همچنین عضو تیم زیر 23 سال فوتبال ایران است و مهدوی کیا نیز نگاه ویژه ای به این بازیکن جوان دارد. او در دو دیدار دوستانه برابر عراق و همچنین دیداری از رقابت های جام ملت های آسیا زیر 23 سال برابر ترکمنستان به میدان رفت.

 

بدین ترتیب محمدحسین زواری به دومین خرید استقلال از تیم فصل گذشته علیرضا منصوریان تبدیل می شود. بازیکنی که قابلیت بازی در پست پشت مهاجم را دارد و می تواند در بخش هجومی به تیمش کمک کرد.

 

زواری 21 ساله کارش را از تیم رده های پایه سایپا آغاز کرد و با حضور در صنعت نفت توانست در تیم بزرگسالان حضور پیدا کند. حالا این بازیکن پس از شهباززاده و حامدی فر به سومین خرید تابستانی استقلال تبدیل می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------