آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

ماجرای پیشنهاد یحیی به سرمربی پیکان چه بود؟



 مجتبی حسینی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
یحیی گل‌محمدی از مجتبی حسینی درخواست کرده بود به کادرفنی پرسپولیس بپیوندد اما سرمربی پیکان این پیشنهاد را رد کرد.

به گزارش  ورزش سه ، بعد از جدایی حمید مطهری از جمع کادرفنی پرسپولیس و حضور او در نساجی به عنوان سرمربی، یحیی گل‌محمدی برای تقویت کادرفنی خود به دنبال یک دستیار اول توانمند است. از این رو گل‌محمدی بعد از بررسی گزینه های مختلف به نام دستیار سابق خود که چند سالی است در لیگ برتر به عنوان سرمربی حضور دارد، رفت.

سرمربی پرسپولیس که در تیم‌های زیادی از جمله ذوب‌آهن، تراکتور، نساجی، صبا و... مجتبی حسینی را در کنار خود داشت، هفته گذشته بار دیگر از او دعوت به همکاری کرد اما با مخالفت سرمربی کنونی پیکان مواجه شد.

 

حسینی که چند سالی است در تیم‌های مس کرمان، گل ریحان البرز، نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن و پیکان تهران سرمربیگری کرده و نتایج نسبتا خوبی هم گرفته ترجیحش این است دیگر به عنوان دستیار حتی با مبالغ مالی بالاتر نسبت به سرمربیگری کار نکند و راه موفق خود را ادامه بدهد. به همین خاطر حسینی پیشنهاد پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی که دوست نزدیک او محسوب می‌شود را رد کرده است.

 

امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص پیشنهاد پرسپولیس به مجتبی حسینی برای حضور در کادرفنی این تیم به فارس گفته است:‌«مجتبی حسینی با ما قرارداد دارد و به همین دلیل بعید می‌دانم پرسپولیس بخواهد مربی که اعلام کرده‌ایم با او قرارداد داریم، بازیکنان جدید خود را طبق تفکرات او می‌گیریم و طبق نظر او تیم خود را می‌بندیم، به کادرفنی‌اش اضافه کند. ضمن اینکه حسینی پس از پایان دور‌ه‌ای که دستیار یحیی گل‌محمدی بود، چند سال است سرمربیگری می‌کند و سرمربی موفقی هم هست. به همین دلیل علاقه‌ای به فعالیت مجدد به عنوان دستیار ندارد.»

 

او ادامه داد: «بر همین اساس فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد و حسینی به پرسپولیس برود. دغدغه‌ای هم در این خصوص نخواهیم داشت اما خوشحالیم سایر تیم‌ها دنبال بازیکنان و مربیان مجموعه پیکان هستند. به حدی سال گذشته خوب کار کردیم که هم بیشتر بازیکنانمان مورد توجه تیم‌های خوب ایرانی و حتی خارجی قرار گرفتند و هم سرمربی ما نیز مدنظر تیم‌های دیگر است.»

 

مدیرعامل پیکان در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «حسینی برای سرمربیگری از 3-2 تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت اما به خاطر فعالیت در پیکان آن را رد کرد. پیکان مجموعه خوبی است. هیأت مدیره و من با سرمربیگری حسینی تعامل بسیار خوبی با هم داریم و روی مدار اهداف مشترک خود حرکت می‌کنیم. اطمینان دارم امسال به نسبت سال گذشته اتفاقات خیلی بهتری برای باشگاه پیکان می‌افتد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------