آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

سکوت دانشگر شکست؛ «شاید به من حق بدهید»/ قرارداد کاوه رضایی با استقلال به زودی رسمی می‌شود



 استقلال,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
 اولین شوک را در روزهای نقل و انتقالات محمد دانشگر با جدایی غیر منتظره‌اش از استقلال به هواداران این تیم وارد کرد و با قراردادی که برخی از رسانه‌ها آن را نجومی دانستند به سپاهان پیوست.

به گزارش مهر، مدافع سابق استقلال با گذشت چند روز از این انتقال جنجالی سرانجام سکوتش را شکست پیامی را در این ارتباط منتشر کرد:

 

«آدمی که بخواهد برود، داد نمی‌زند که دارم می‌روم، آدمی که رفتنش را داد می‌زند، داد می‌زند که نگذارند برود. من رفتم به هزار و یک دلیل و از هواداران حرف شنیدم. ایرادی نیست، چون از خودی شنیدم.

 

روی دستانم نوشتم تاج که تا ابد فراموش نکنم کجا بودم و فراموش نمی‌کنم. اما این رفتن را گردن کسی نمی‌اندازم چون در مرامم نیست. فقط یک جمله که در این ۶-۵ سال رفتارهایی دیدم که شاید یک روز آنها را به شما گفتم و حق را به من دادید...

 

و در آخر… دوستتان دارم. پیام‌های تان را دیدم و شنیدم و قول می‌دهم شادی بعد از گل‌هایم را که از من با پیراهن استقلال دیدید را دیگر نمی‌بینید.»

 

قرارداد کاوه رضایی با استقلال به زودی رسمی می‌شود

 استقلال,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

توافق کاوه رضایی با استقلال نهایی شده و او حالا تنها باید در تست‌های پزشکی شرکت کند.

 

به گزارش مهر، کاوه رضایی مهاجم باتجربه و ملی پوشی که پس از ۵ فصل قصد بازگشت به لیگ برتر و تیم استقلال را دارد، اخیراً و پس از مذاکراتی مفصل با آبی پوشان به توافق نهایی رسیده و حتی گفته می‌شود وی قراردادی به مدت دو فصل با این تیم امضا کرده است.

 

رضایی باید در تست‌های پزشکی استقلال هم شرکت کند و به احتمال زیاد قراردادش با آبی پوشان به زودی و طی امروز و فردا رسانه‌ای خواهد شد.

 

کاوه رضایی برای اولین بار در فصل شانزدهم رقابتهای لیگ برتر و در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در استقلال به این تیم پیوست و با یک فصل درخشش در جمع آبی پوشان به تیم شارلوا در لیگ بلژیک پیوست و حالا پس از ۵ فصل حضور در فوتبال اروپا باید بار دیگر شاهد حضور وی در لیگ برتر و باز هم تیم استقلال باشیم. این در حالی است که کاوه رضایی یکی از مهاجمان کنونی تیم ملی فوتبال ایران نیز می‌باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------