۴۶ هزار امضا برای تمدید قرارداد وریا با استقلال



 وریا غفوری ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
شایعات مربوط به تمدیدنکردن قرارداد وریا غفوری، کاپیتان محبوب تیم استقلال، با واکنش شدید هواداران این تیم مواجه شده است. آنها علاوه بر تجمع مقابل باشگاه تیم استقلال، کارزاری راه‌اندازی کرده‌اند که خواهان تمدید قرارداد غفوری با باشگاه استقلال است 

شایعات مربوط به تمدیدنکردن قرارداد وریا غفوری، کاپیتان محبوب تیم استقلال، با واکنش شدید هواداران این تیم مواجه شده است. آنها علاوه بر تجمع مقابل باشگاه تیم استقلال، کارزاری راه‌اندازی کرده‌اند که خواهان تمدید قرارداد غفوری با باشگاه استقلال است. هواداران باشگاه استقلال معتقدند با توجه به آمادگی وریا غفوری، علت تمدیدنشدن قرارداد او موضوعات بیرون از زمین فوتبال است. وریا غفوری از معدود بازیکنان فوتبال در ایران است که نسبت به مسائل اجتماعی کشور حساسیت دارد و مصاحبه‌های متعددی درباره مشکلات مردم انجام داده است.

 

وریا غفوری در این سال‌ها بارها و بارها موضع‌گیری‌هایی درباره مسائل سیاسی و اجتماعی مانند ساقط‌کردن هواپیمای اوکراینی، وقایع آبان ۹۸، مرگ سحر خدایاری، کشته‌شدن کولبران کرد و... داشته است. او همچنین به‌تازگی در مصاحبه‌ای به موضوع گرانی‌ها و اعتراضات اخیر پرداخت. گفته‌های وریا غفوری باعث شد برنامه فوتبال برتر تصویری از او در برنامه و مهره‌های استقلال پخش نکند تا شایعه ممنوع‌التصویری‌اش به گوش برسد.

 

چهره‌های مهم ورزشی و هنری در این روزها از وریا غفوری حمایت کرده‌اند. علی دایی، رسول خادم، علی کریمی، عادل فردوسی‌پور و... از ‌جمله کسانی بودند که با انتشار پست‌های اینستاگرامی یا مصاحبه با مطبوعات از اینکه غفوری همیشه در کنار مردم ایستاده، از او ستایش کردند و خواستار تمدید قرارداد این بازیکن محبوب تیم استقلال شدند. علی دایی با انتشار پستی در اینستاگرام از وریا غفوری حمایت کرد و نوشت: «ساکت‌کردن منتقد، فقط و فقط پاک‌کردن صورت‌مسئله است. مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی هستند و باید فکر اساسی برای حل مشکلات‌شان کرد. فارغ از رنگ‌ها، از هر فردی که صدای مردمش است، حمایت می‌کنم؛ همان‌طورکه در همه این سال‌ها تلاش کردم حامی و صدای مردم سرزمینم باشم».

 

در کنار این اعتراض‌ها کارزاری هم به راه افتاده که تا امروز بیش از ۴۶ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند. در متن این کارزار خطاب به وزیر ورزش، سرپرست فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه استقلال آمده است: «متأسفانه این روزها شایعات مربوط به تمدید‌نکردن قرارداد کاپیتان محبوب تیم استقلال به واقعیت پیوسته است و گفته می‌شود این بازیکن به طور رسمی از باشگاه استقلال کنار گذاشته خواهد شد. پیش‌از‌این در شرایطی که وریا غفوری یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ برتر کشور بود، به دلایلی نامعلوم و احتمالا غیرفوتبالی، به تیم ملی دعوت نشد. این موضوع خود سبب تعجب اغلب کارشناسان و فوتبال‌دوستان شد؛ اتفاقی که با تغییر سرمربی تیم ملی هم ادامه یافت». امضاکنندگان این کارزار در ادامه نوشته‌اند: «تمدیدنکردن قرارداد وریا غفوری در شرایطی رخ می‌دهد که این بازیکن محبوب‌ترین عضو تیم است و هواداران فوتبال او را یکی از مؤثرترین و بااخلاق‌ترین بازیکنان حال حاضر کشور می‌دانند. کاپیتانی که نقش پررنگ او در قهرمانی سال گذشته استقلال مشهود است. در شرایط فعلی نیز همه فوتبال‌دوستان استقلالی و حتی غیراستقلالی به دلیل علاقه فراوان به منش وریا غفوری، خواستار تمدید قرارداد او هستند؛ اما به نظر می‌رسد باشگاه استقلال هیچ توجهی به مطالبات مردم ندارد. ما، امضاکنندگان این کارزار ضمن حمایت قاطع از کاپیتان محبوب استقلال، جناب آقای غفوری و مواضع او، خواستار ادامه حضور ایشان در تیم استقلال هستیم». در روزهای گذشته نیز بسیاری از هواداران با تجمع مقابل باشگاه و بازیکنان سابق و فعلی تیم استقلال تهران با انتشار پست حمایتی در فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اعتراض کرده‌اند. از‌ جمله پیش‌کسوتان استقلال که نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند محمد نوری، مجید نامجومطلق، فنونی‌زاده و... هستند.

 

همه این اعتراض‌ها در حالی صورت می‌گیرد که شایعاتی درباره احتمال توافق دوباره باشگاه استقلال با وریا غفوری به گوش می‌رسد. همین‌طور شنیده شده تعدادی از بازیکنان با‌تجربه استقلال در روزهای اخیر تلاش کرده‌اند آجورلو را به تمدید قرارداد با وریا غفوری مجاب کنند.

 

به نظر می‌رسد این اعتراض‌های گسترده و حمایت‌های چهره‌های مهم ورزشی و غیرورزشی از وریا غفوری کار را برای تمدیدنکردن قرارداد با او سخت‌تر کرده است و مدیران استقلال به دنبال راهی می‌گردند که این به این غائله پایان دهند.

 

بر‌اساس‌این احتمال تمدید قرارداد وریا غفوری همچنان وجود دارد و ممکن است مدیران استقلال زیر بار فشار افکار عمومی به حضور دوباره کاپیتان محبوب باشگاه استقلال در این تیم تن بدهند. هرچند در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر جدایی این بازیکن و پیوستنش به تیم فولاد زیاد مطرح شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------