یزدانی: حرف هایی که از استقلال زدم در دلم مانده بود/ شاید فصل بعد در ملوان بازی کنم



یزدانی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

سیاوش یزدانی در گفت و گو با خبرنگار آخرین خبر در خصوص صحبت هایی که طی روزهای گذشته انجام داده اظهار داشت: من مدت ها بود که سکوت کرده و حرفی نزده بودم. بعد از اتفاقاتی که پیرامون اعزام به سربازی رخ داد حرف های زیادی در دلم مانده بود و چند ماه با خودم کلنجار می رفتم که با گفتن این حرفها سبک شوم.

 

وی افزود: بعد از مدت ها این حرف ها زده شد و مسائلی که در این یکی دوسال باید آنها را مطرح می کردم را در یکی از مصاحبه های تصویری به زبان آوردم. اصلا دوست ندارم وارد حاشیه شوم و در این چند سال اخیر هم به جز تک موارد از من مصاحبه ای ندیدید. حالا هم بعد از این صحبت ها سعی می کنم سکوت کنم و برای مسابقات جام جهانی و حضور در این تورنمنت تمام تلاشم را خواهم کرد. 

 

مدافع فعلی ملوان انزلی در خصوص اینکه مدعی شده بود ملوانی ها او را نخواستند گفت: اتفاقا باید به این موضوع اشاره کنم که در آن برنامه فراموش کردم در مورد مسئولان ملوان حرف بزنم. مثل گذشته از آقایان پژمان نوری و مازیار زارع واقعا تشکر می کنم چرا که صادقانه با من برخورد کردند. 

 

یزدانی تاکید کرد: این عزیزان می توانستند همان زمان به حضور من و حسین مرادمند در تمرینات تاکید کنند اما وقتی شرایط روحی و روانی ما را دیدند خودشان اعلام کردند در تمرینات شرکت نکنیم.در مصاحبه قبلی هم گفتم که شرایط ملوان به شکلی بود که خوب نتیجه گرفته بودند و طبیعتا تغییر ترکیب در آن روزها که ملوان برای صعود می جنگید کار سختی بود. 

 

وی خاطر نشان کرد: بعد از اینکه به اردوی تیم ملی دعوت نشدم انگیزه ام کم شد و شرایطم به شکلی پیش رفت که بی هدف بودم. نمی خواهم نبش قبر کنم ولی حالا همه چیز تمام شده و جا دارد یک بار دیگر از مسئولان باشگاه ملوان و آقایان نوری و زارع تشکر کنم که در مصاحبه قبلی ام نتوانستم به لطف این عزیزان اشاره کنم و حق مطلب مطلب را در موردشان ادا کنم. الان هم که با شما صحبت می کنم سربازملوان هستم و شاید فصل آینده در این تیم بازی کنم چون وضعیتم هنوز مشخص نیست.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------