آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

پرسپولیس جریمه شد/ حکم محرومیت برای مربی ماشین‌سازی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود را در خصوص تیم‌های نساجی مازندران، پیکان، ماشین‌سازی تبریز، پارس جنوبی و پرسپولیس صادر کرد. 

به گزارش مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود درباره برخی از تیم‌های لیگ برتری را صادر کرد.

 

* دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و از سوی تماشاگران پارس جنوبی و پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا که منجر به توقف بازی شد، رخ داد. هر کدام از تیم‌ها منفردا به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

* ماشین‌سازی تبریز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی در دیدار برابر پدیده شهر خودرو به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین عادل باباپور مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل تحریک تماشاگران، تهدید داوران و اقدام به ضرب و شتم علیه داور و فحاشی به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی از فصل آتی و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رای درباره محرومیت قابل تجدید نظر است).

 

* مسابقه نساجی مازندران و پیکان تهران برگزار شد. حسین ترابپور مربی تیم نساجی مازندران به دلیل اعتراض تصمیمات داوری که منجر به اخراش شد به توبیخ کتبی محکوم شد. فرزاد امامعلی بازیکن تیم پیکان تهران پس از خروج از زمین به داور بازی اهانت کرد که وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (این رای درباره محرومیت قابل تجدید نظر است).

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------