انصاری‌فرد: دوست دارم به عنوان قهرمان و آقای گل به جام جهانی بروم



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,انصاری‌فرد

مهاجم ایرانی المپیاکوس از اهداف خود با تیمش برای ادامه‌ فصل سوپر لیگ یونان به صحبت پرداخت. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از رادیو ورزش یونان، المپیاکوس که کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی، دو بازیکن ایرانی را در اختیار دارد، فردا (یکشنبه) باید در دیدار برگشت جام حذفی به مصاف آاک آتن یونان برود که مسعود شجاعی را در ترکیب خود دارد. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که  کریم انصاری فرد در شرایط خوبی به سر می‌برد و جایزه بهترین بازیکن هفته‌ هجدهم سوپر لیگ یونان را کسب کرده است.

 

او در ابتدا درباره کسب این جایزه، گفت‌: من از همه تشکر می‌کنم که همه به من رای دادند و من را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کردند. از کسب این جایزه خوشحالم  ولی این یک جایزه گروهی است و باید از هم تیمی‌هایم تشکر کنم. من این جایزه را به تنهایی نبردم و آن را مدیون هم تیمی‌هایم هستم. افتخار می‌کنم که در تیم بزرگ و خوبی مانند المپیاکوس بازی می‌کنم که بازیکنان خوب و با استعدادی را در خود دارد. 

 

آقای گل فعلی لیگ یونان در ادامه‌ صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که هدفش کسب عنوان آقای گلی است یا خیر؟ گفت‌: خب. طبیعی است دوست دارم به عنوان‌ آقای گل و قهرمان به جام جهانی 2018 روسیه بروم. قهرمان شدن همراه تیمم خیلی برایم اهمیت دارد و اگر قرار باشد که بین آقای گلی و قهرمانی یکی را انتخاب کنم، انتخاب من قهرمانی با  المپیاکوس است. من سخت برای تیم کار می‌کنم. هنوز نمی دانیم که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. بازی‌های زیادی باقی‌ مانده است و از الان نمی‌شود درباره قهرمانی و آقای گلی صحبتی کرد.

 

مهاجم ایرانی در پایان صحبت‌های خود درباره بازی فردا شب (یکشنبه) برابر آاک آتن گفت‌: بازی‌های لیگ با جام حذفی فرقی نمی‌کند. ما باید برنده شویم. بازی فردا هم بازی سخت و دشواری است. به‌ هر حال داربی، داربی است و شرایط خاص خودش را دارد. باید در بهترین فرم خودمان قرار داشته باشیم تا برنده این مسابقه شویم. برای یک جنگ واقعی آماده هستیم و امیدوارم در جام حذفی هم قدرتمندانه ظاهر شویم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------