آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

رونالدو: نیمار بهترین بازیکن جهان خواهد بود و رئال به او نیاز دارد



ستاره برزیلی سابق رئال مادرید تاکید کرد که بازیکن حال حاضر پاری سن ژرمن گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله کهکشانی‌ها خواهد بود. 

به گزارش ایلنا، رونالدو نازاریو که نیمار دوسانتوس را در لندن ملاقات کرده، معتقد است ستاره حال حاضر پاری سن ژرمن باید به مادرید بپیوندد.

 

ستاره سابق رئال مادرید و بارسلونا اسپانیا در مراسم رونمایی از کفش های ورزشی جدید کمپانی نایک گفت: نیمار بازیکن فوق العاده ای است. شاید او در چند سال آینده بهترین بازیکن در جهان باشد و رئال هم به بهترین نیاز دارد. رئال مادرید تیمی است که همه می‌خواهند در آن بازی کنند. من هیچ پیشنهاد رسمی از سوی رئال برای خرید نیمار ندیده‌ام. آنها در مورد آنچه که دارند باید فکر کنند چون سال دشواری را دنبال می‌کنند. 

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, رونالدو

رونالدو همچنین درباره رویارویی رئال مادرید و پاری سن ژرمن در یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این یک بازی دشوار است؛ من یک سفیر رئال مادرید هستم و مسلما می‌خواهم آنها را به پیروزی برسند اما از طرف دیگر، پاری سن ژرمن را هم دوست دارم و دوست صمیمی‌ام، نیمار آنجا است و هر کس او را دوست دارد.

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, رونالدو

از ستاره سابق تیم ملی برزیل درباره اینکه بین رونالدو و لیونل مسی کدام یک بهترین بازیکن جهان هستند، سوال شد. او گفت: پاسخ بسیار دشوار است زیرا هر دو بسیار خوب هستند، بهتر از هر کس دیگری. ای کاش می‌توانستم با یکی از آنها بازی کنم. هر دو چشمگیر هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------