نوری‌فر: از قهرمانی استقلال حال خوشی ندارند



  نوری‌فر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیررسانه‌ای آبی ها این بار در تلگرام شخصی خود مواردی را علیه برنامه فوتبال برتر منتشر کرد.

به گزارش ورزش سه ، قهرمانی استقلال در لیگ برتر با شدیدتر شدن اختلافات اعضای این باشگاه با برنامه فوتبال برتر همراه بود. در طول فصل شاهد اختلافاتی بودیم که با اظهار نظر اخیر مجری این برنامه در مورد قطعی نبودن قهرمانی استقلال به اوج رسید. در واکنش به این اظهارات، مصاحبه ای از محمد نوری فر، معاون ارتباطات و مدیررسانه‌ای آبی ها در رسانه رسمی باشگاه منتشر شد.

 

نوری فر در این مصاحبه ضمن انتقاد از سیاست های برنامه فوتبال برتر علیه استقلال خبر از تحریم برنامه فوتبال برتر داد و از دست اندر کاران این برنامه خود تا به خاطر صحبت های نادرست مجری خود از مخاطبان عذرخواهی کند.

 

برنامه شب گذشته فوتبال برتر تحت الشعاع این اختلافات برگزار شد. نوری فر امروز صبح این بار در کانال تلگرامی خود نکات جدیدی را مطرح کرد. او در این بندها تاکید کرده که از ابتدای فصل هیچ مطلب، مصاحبه، بیانیه‌ و ویدیویی بدون تایید و هماهنگی با مدیریت باشگاه استقلال در رسانه‌های رسمی منتشر نشده است.

 

نوری فر در رابطه با شایعاتی مبنی بر بی اطلاعی مدیریت باشگاه از صحبت های قبلی اش نوشته است: مدیریت کاملا از مصاحبه دیروز من مطلع بوده است. حتی متن صحبت‌هایم را قبل از انتشار برای مدیریت ارسال کردم و ویرایش‌ لازم هم انجام شد.

 

مدیریت باشگاه و سرمربی تیم بارها در هفته‌های اخیر با حضور بازیکنان استقلال در برنامه فوتبال برتر مخالفت کردند. آنها در چند ماه اخیر قصد داشتند علیه این برنامه تندترین مواضع را اتخاذ کنند اما به دلیل آرامش تیم در کورس قهرمانی این کار را انجام ندادند. دیروز هم کاملا موافق صحبت‌های من و اعلام قطع همکاری با برنامه فوتبال برتر بودند. نمایش دیشب کاملا نشان داد که سیاست باشگاه استقلال در قبال این برنامه درست است. این افراد بابت قهرمانی استقلال حال خوشی ندارند و شیطنت‌های انجام شده با پاسخ لازم و کافی همراه خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------