پادوانی: با مجیدی کار نکردم اما کارش را خوب انجام داده



  پادوانی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

دیدار استقلال و فولاد در لیگ هفدهم را می‌توان تلخ‌ترین تقابل آبی‌پوشان با این تیم اهوازی قلمداد کرد. جایی که برخورد ناخواسته لئوناردو پادوانی و آرمین سهرابیان منجر به مصدومیت شدید مدافع برزیلی و ضایعه نخاعی او شد و این بازیکن مجبور شد برای همیشه فوتبال را کنار گذاشته و برای گذران زندگی خود، از ویلچر استفاده کند. 

 

پادوانی که در این مدت سبک زندگی خود را تغییر داده و با حضور در رشته شنا توانسته است عناوینی را نیز به‌دست بیاورد، چندین ماه پیش با شکایت از باشگاه استقلال، خواستار دریافت غرامت سنگینی شده که گفته می‌شود مبلغ درخواستی این بازیکن نزدیک به ۹ میلیون دلار است.

 

این مدافع برزیلی در شکایت خود از استقلال ادعاهایی را مطرح کرده و در نتیجه از آبی پوشان خواستار دریافت خسارت فوق‌العاده سنگینی شده است. البته این ادعا بارها و قویاً از سوی استقلالی‌ها رد شده و آنها از طریق وکلای خود، مدارکی را برای رد این موضوع تحویل داده‌اند و اکنون همه در انتظار صدور رأی این پرونده از سوی دادگاه عالی ورزش هستند.

پادوانی ابتدا به قهرمانی استقلال پرداخت و گفت: این قهرمانی را به همه بازیکنان، کادر فنی و هواداران تیم استقلال تبریک می‌گویم. استقلال‌ تیم بزرگ و پرطرفداری است و باید بتواند همه عناوین را به‌دست آورد. استقلال برای ادامه موفقیت‌های خودش در فصل بعد لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا باید کادر فنی و بازیکنان اصلی خود را حفظ کند و از طرفی به‌دنبال تقویت و ترمیم بخش‌هایی که در آن ضعف دارد؛ باشد.

 

پادوانی این را گفت و ادامه داد: من شخصاً با فرهاد مجیدی کار نکرده‌ام و همچنین با شخصیت و نوع مربیگری او آشنا نیستم اما او کارش را به‌خوبی انجام داده و به قهرمانی در لیگ نیز دست پیدا کرده است.

 

پادو درباره رأی نهایی دادگاه و شکایتش از استقلال هم حرف می‌زند و می‌گوید: رأی نهایی دادگاه CAS درباره پرونده شکایت من از استقلال تا کنون سه مرتبه به تعویق افتاده است و هر لحظه ممکن است صادر شود. امیدوار هستم هرچه زودتر نتیجه دادگاه CAS اعلام شود و به دستم برسد.

 

پادوانی در پایان گفت: اکنون به‌صورت منظم و حرفه‌ای در رشته شنا فعالیت دارم و هدف من از فعالیت در این رشته رسیدن به پارالمپیک است.

 

 ایران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------