علی دایی: خواسته هواداران پرسپولیس با عقل جور درنمی‌آید | پرسپولیسی ها من را که می بینند از ۲ موضوع ناراحتند



 علی دایی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
علی دایی به انتظار هواداران پرسپولیس‌ برای قهرمانی ششم واکنش نشان داد. 

دوری علی دایی از فوتبال از مرز ۳ سال هم عبور کرده و او در این مدت در معدود مصاحبه‌هایی که انجام داد، تأکید کرد که علاقه‌ای برای بازگشت به فوتبال ندارد. شهریار در این مدت با برخی پیشنهادها هم روبه‌رو شد که پاسخش به همه این پیشنهادها منفی بود. انگار او با دوری از هیاهو و حاشیه‌های فوتبال ایران کنار آمده و مدتی پیش هم در یک مصاحبه‌گفته بود: «خوشحالم از اینکه بیشتر در کنار خانواده‌ام هستم و به کارهای شخصی و کسب‌وکارم رسیدگی می‌کنم.» دایی با وجود دوری از فوتبال، همچنان یک شخصیت محبوب نزد هواداران فوتبال در ایران است.

 

در قرعه‌کشی جام‌جهانی هم تصاویر حضور او در این مراسم، بازتابی غیرقابل تصور در رسانه‌ها داشت و او به شکل ویژه‌ای توسط مردم و سلبریتی‌ها مورد حمایت قرار گرفت. روز یکشنبه هم فیلمی از دایی در صفحات مجازی منتشر شد که برای حل مشکلات مدرسه‌ای در یکی از مناطق محروم خراسان رضوی، به این استان سفر کرده بود. کاملا روشن است که دیگر برای او فوتبال اولویت نیست، حالا دایی در جایگاه یکی از اسطوره‌های تاریخ فوتبال در مراسم‌ خیریه اجتماعی و رویدادهای مهم فیفا دیده می‌شود.

 

شایعه حضور در پرسپولیس

در این چند سال همواره دایی در بطن حواشی و شایعات مربوط به حضور در تیم‌های مختلفی همچون پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، ذوب‌آهن و... قرار داشت. حتی در مقطعی نیز بحث جانشینی کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس حول نام دایی شکل گرفته بود که با تکذیب شهریار همراه شد. در یک ماه گذشته هم شایعات درخصوص بازگشت دایی به پرسپولیس شکل جدی‌تری گرفت، خصوصا اینکه او رابطه‌ای نزدیک و صمیمی با درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دارد. هرچند مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌هایش مذاکره با مربیان دیگر را تکذیب کرده، ولی نام دایی همیشه به‌عنوان یک گزینه هیجان‌انگیز در کنار پرسپولیس دیده می‌شود. با این حال، او مذاکره با پرسپولیس را تکذیب می‌کند و همچنان قصد دارد دور از فوتبال باشد.

 

قصدی برای مربیگری ندارم

روز گذشته دقایقی کوتاه با دایی صحبت کردیم و البته او تمایلی برای انجام مصاحبه نداشت. از او درخصوص بحث حضور در پرسپولیس سؤال کردیم و اینکه می‌گویند به‌دلیل رابطه خوبش با درویش، احتمال حضورش در این تیم وجود دارد. دایی اما در واکنش به این موضوع گفت: «بنده مذاکره‌ای با آقای درویش انجام ندادم و این شایعات حقیقت ندارد. من قصدی برای مربیگری در ایران ندارم.» از دایی پرسیدیم چرا تمایلی برای بازگشت به فوتبال ندارد که او اینگونه پاسخ داد: «من برای این تصمیم دلایل خودم را دارم.»

 

واکنش به انتقادها از گل‌محمدی

بسیاری از هواداران پرسپولیس بعد از قهرمان‌نشدن این تیم در لیگ برتر، نسبت به این اتفاق ناراحت و معترض شدند. دایی در پاسخ به این پرسش که آیا توقع و انتظار هواداران پرسپولیس برای کسب ششمین جام پیاپی طبیعی بود، گفت: «این موضوع نمی‌تواند طبیعی باشد. به هر حال هواداران پرسپولیس همیشه دوست دارند تیمشان بالا باشد ولی این با عقل جور درنمی‌آید که یک تیم هر سال قهرمان شود و هواداران هم منتظر باشند این قهرمانی مدام تکرار شود.»

 

دایی در قسمت دیگری از حرف‌هایش به موضوع مهمی اشاره می‌کند: «البته من فکر می‌کنم بحث هواداران پرسپولیس که آنها را می‌بینم و با من صحبت می‌کنند، نحوه بازی تیم است. آنها از نحوه بازی پرسپولیس ناراحت هستند.» هواداران پرسپولیس بارها یحیی گل‌محمدی را به دلایل مختلف مورد انتقاد قرار دادند و این انتقادها همچنان ادامه دارد. از دایی در این خصوص سؤال کردیم، او در واکنش به این موضوع گفت: «من زیاد پیگیر این مسائل نیستم ولی هواداران پرسپولیس دوست ندارند تیمشان پایین‌تر از استقلال باشد.»

 

همشهری‌آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------