پخش زنده آخرین بازی و جشن قهرمانی استقلال



 جشن قهرمانی استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
امروز ـ دوشنبه ـ نهم خرداد ماه ـ آخرین دیدار استقلال در جریان لیگ برتر فوتبال و مصاف این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار می‌شود و انتظارها بر این اساس که همانند گذشته، این دیدار به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش شود. 

به گزارش ایسنا، استقلالی‌ها امشب و در دیدار با نفت مسجدسلیمان جشن قهرمانی خود در فصل جاری را برگزار خواهند کرد اما قبل از آن، به دنبال اتمام لیگ، بدون شکست هستند.

 

و این در حالی است که از روز گذشته انتشار نامه‌ای در فضای مجازی که از درخواست تیم استقلال مبنی بر پخش نکردن مراسم جشن قهرمانی از شبکه سه خبر می‌داد، پخش این مراسم را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

 

در حال حاضر در جدول پخش شبکه سه، باکسی برای پخش زنده این دیدار و جشن قهرمانی در نظر گرفته نشده است و با این حال همچنان بر پخش این مسابقه و مراسم طبق روال سابق از سوی مسوولان شبکه تاکید می شود.

 

دیدار دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان و همچنین جشن قهرمانی استقلال به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش هم همزمان پخش خواهد شد. مراسم اهدای جام لیگ برتر فوتبال ایران و دیدار این دو تیم به صورت زنده از شبکه رادیویی ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز از ساعت ۱۹ از برنامه «گزارش ورزشی» پخش خواهد شد.

 

ضمن اینکه پلتفرم تلوبیون هم به روی آنتن بردن این دیدار را در سایتش تایید کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------