بیرانوند صید 12 میلیاردی پرسپولیس؟



بیرانوند  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
طبق شنیده‌ها، قرارداد بیرانوند با پرسپولیس سه‌ساله است که برای هر فصل بند حق فسخ برای پیشنهادهای خارجی خواهد داشت. البته برخی از قرارداد دوساله بیرانوند با پرسپولیس گفته‌اند که قرارداد سال دومش مشروط بوده و بستگی به پیشنهاد خارجی این بازیکن خواهد داشت. گفته می‌شود مبلغ قرارداد این بازیکن حدود 12میلیارد تومان خواهد بود. باید دید این خبر تا چه حد دقیق و درست است. 

 اخبار نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس لحظه‌به‌لحظه هیجان‌انگیزتر می‌شود، تیمی که بعد از پنج‌سال قهرمان شدن در لیگ برتر امسال شانس قهرمان‌شدن را از دست داد و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاد حالا در نقل‌و‌انتقالات تابستانی در تلاش است با جذب بازیکنان مطرح شانس خود را برای بهبود وضعیت و حرکت به‌سمت قهرمانی بیشتر کند. طی روزهای گذشته نام‌های بسیاری برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است اما ظاهرا لیست اصلی یحیی گل‌محمدی شامل تعداد کمی بازیکن است و باشگاه سرخ پایتخت مشغول مذاکره با این نفرات است؛ هرچند خود یحیی تاکید کرده لیست خرید نداده اما مذاکرات باشگاه با گزینه‌ها که حداقل دومورد آن علنی شده چیز دیگری می‌گوید! با همین مقدمه «فرهیختگان» بازهم نگاهی انداخته به آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس که در ادامه از نظرتان می گذرد.

 

 مرد 12 میلیاردی با پرسپولیس امضا کرد

علیرضا بیرانوند را باید دومین صید پرسپولیس در فصل1401 بدانیم. این بازیکن از مدتی قبل مذاکراتش را از طریق مدیربرنامه‌اش با باشگاه پرسپولیس آغاز کرد. البته در میان راه بر سر برخی از بندهای پیش‌قرارداد اختلافاتی به وجود آمد و همین مساله کار امضای قرارداد را به تاخیر انداخت؛ اما این مذاکرات از یکشنبه‌شب گذشته مجددا از سر گرفته شد و درنهایت دیروز به توافق میان طرفین ختم شد. طبق شنیده‌ها، قرارداد بیرانوند با پرسپولیس سه‌ساله است که برای هر فصل بند حق فسخ برای پیشنهادهای خارجی خواهد داشت. البته برخی از قرارداد دوساله بیرانوند با پرسپولیس گفته‌اند که قرارداد سال دومش مشروط بوده و بستگی به پیشنهاد خارجی این بازیکن خواهد داشت. گفته می‌شود مبلغ قرارداد این بازیکن حدود 12میلیارد تومان خواهد بود. باید دید این خبر تا چه حد دقیق و درست است.

 

 لیست اصلی یحیی 6 نفره است

یحیی گل‌محمدی لیست نفرات اصلی موردنظرش را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تا زمینه جذب آنها فراهم شود. طبق شنیده‌ها، در این لیست نام 6بازیکن قرار گرفته و درصورت جذب این نفرات تیم نیازی به جذب نفرات دیگر ندارد. در این لیست نام علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، سعید صادقی و دانیال اسماعیلی‌فر قرار گرفته که البته تا اینجای کار زمینه جذب علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی فراهم شده است.

 

پیگیری‌ها نشان داده که در گفت‌وگوهای اولیه یحیی گل‌محمدی با شهباززاده، رفیعی و اسماعیلی‌فر هر سه بازیکن سپاهان برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده‌اند. یحیی بعد از اینکه تایید اولیه را از این سه بازیکن گرفته از باشگاه خواسته زمینه جذب این سه بازیکن را فراهم کند. گفته می‌شود این سه سپاهانی از باشگاه خواسته‌اند بعد از پایان لیگ مذاکرات را با پرسپولیس آغاز کنند.

 

 صادقی به پرسپولیس نزدیک نیست

تنها بازیکنی که از لیست یحیی گل‌محمدی هنوز برای حضور در پرسپولیس اوکی قطعی نداده سعید صادقی وینگر 28ساله گل‌گهر سیرجان است. این بازیکن فصل قبل هم در آستانه پیوستن به استقلال با پیشنهاد مالی بهتر گل‌گهر مواجه شد و با این تیم قرارداد بست. حالا هم شنیدیم گل‌گهری‌ها سخت به‌دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن هستند و احتمالا با پیشنهاد بهتر این بازیکن را حفظ خواهد کرد. البته باید دید درنهایت پرسپولیسی‌ها چه پیشنهادی به این بازیکن می‌دهند و آیا رقم پیشنهادی باعث می‌شود صادقی پیراهن پرسپولیس را بر تن کند یا نه.

 

 پیغام شماره 8 سابق به باشگاه

درحالی که خبر جدایی احمد نوراللهی از تیم شباب الاهلی امارات باعث امیدواری هواداران پرسپولیس برای بازگشت شماره8 سابق تیم محبوب‌شان شد، اما شنیدیم این بازیکن هنوز قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد. شنیدیم باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه‌های این بازیکن تماس گرفته و خواستار مذاکره شده اما مدیربرنامه‌های نوراللهی اعلام کرده فعلا تصمیمی برای بازی در فوتبال ایران گرفته نشده و احمد قصد دارد فوتبالش را در خارج از مرزهای ایران دنبال کند. ایجنت نوراللهی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده درصورت تمایل این بازیکن به حضور در فوتبال ایران آن را به اطلاع باشگاه پرسپولیس خواهد رساند تا مذاکرات آغاز شود. نکته دیگری که مدیربرنامه نوراللهی به آن اشاره کرده این است که خبر مربوط به جدایی نوراللهی از تیم اماراتی که در رسانه‌های این کشور منتشر شده از قول رسانه‌های ایرانی بوده و رسانه‌های اماراتی اخبار ایران را درمورد این بازیکن منتشر کرده‌اند و خبر اصلی برای رسانه‌های اماراتی نبوده است.

 

 چرا سرلک برای تمدید نرفت؟

میلاد سرلک قرار بود دیروز صبح برای تمدید قرارداد راهی باشگاه پرسپولیس شود اما این اتفاق صبح دیروز نیفتاد و این سوال به وجود آمد که چرا این بازیکن برای تمدید قرارداد به باشگاه نرفته است. شنیدیم سرلک قبل از بازی با پدیده با باشگاه پرسپولیس به توافق کامل رسید و قرار بود برای تمدید راهی باشگاه شود اما به‌خاطر پیش‌رو بودن بازی و اینکه بازیکن باید در اردوی تیم حضور می‌داشت حضورش در باشگاه منتفی شد و همه‌چیز به دیروز موکول شد اما ظاهرا برخی اختلاف‌نظرها کار تمدید را به تاخیر انداخت. با توجه به اینکه امکان دارد این اختلافات برطرف شود فعلا به آن اشاره‌ای نمی‌کنیم! باید دید بالاخره سرلک چه زمانی قراردادش را با پرسپولیس تمدید می‌کند.

 

 نیازمند مدت‌ها قبل به پرسپولیس نه گفته بود؟

تا گفتند مذاکرات با بیرانوند متوقف شد خبری منتشر شد که پرسپولیسی‌ها مذاکراتی را با پیام نیازمند آغاز کرده‌اند. اما شنیدیم اصلا مذاکره‌ای صورت نگرفته و تنها مذاکره مربوط به چندی‌قبل بوده و این بازیکن همان زمان به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده که می‌خواهد به فوتبالش در خارج از کشور ادامه دهد و نیمکت‌نشینی‌اش هم عاملی نبوده که تصمیم به بازگشت به فوتبال ایران بگیرد. به‌نظر می‌رسد احتمالا انتشار این خبر بیشتر برای تحریک بیرانوند برای عقد قرارداد با پرسپولیس بوده است.

 

 سهمیه بودن، دردسر سرخپوش‌شدن خدابنده‌لو

بحث حضور محمد خدابنده‌لو، هافبک‌دفاعی ذوب‌آهن در پرسپولیس مطرح است، اما این بازیکن 22ساله مشکلی دارد که کادرفنی پرسپولیس را دچار تردید کرده است. این بازیکن سهمیه زیر 23سال محسوب می‌شود اما چون فصل قبل در تیم ذوب‌آهن لیگ برتری بازی کرده حالا سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود و محدود بودن یارگیری سهمیه‌ای باعث شده کادرفنی پرسپولیس در جذب این بازیکن دست‌به‌عصا عمل کنند.

 

 2 ورودی جدید به هیات‌مدیره پرسپولیس

نقل‌وانتقالات پرسپولیس فقط به بازیکنان تیم معطوف نمی‌شود. خروج بیژن ذوالفقارنسب و غلامعلی محمدعلیپور از هیات‌مدیره سرخ‌های پایتخت باعث شد این هیات‌مدیره با سه عضو رسمیت قانونی نداشته باشد. حالا می‌گویند قرار است حسین شهریاری و حسین خبیری جایگزین این دو عضو مستعفی شوند. وزارت ورزش هفته قبل با هر دو نفر جلسه داشته و ظاهرا به‌زودی به‌عنوان اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس معرفی می‌شوند. برخی می‌گویند حسین شهریاری که سابقه حضور در بدنه مدیریتی تیم‌های مختلف فوتبال ایران را داشته، قرار است به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شود. پیش از این صحبت از احتمال حضور ابراهیم شکوری در هیات‌مدیره مطرح بود که به‌نظر می‌رسد معاون پیشین باشگاه شانسی برای حضور در هیات‌مدیره ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------