آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واگذاری سرخابی‌ها به نقطه پایانی رسید | پرسپولیس به چهار بانک رسید، استقلال به خلیج‌ فارس

باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی از چهار بانک و استقلال نیز به هلدینگ خلیج فارس واگذار خواهند شد. به گزارش ورزش سه، به نظر می…

واکنش به جدایی سرمربی استقلال پس از قهرمانی | مجیدی هیچ لیستی به باشگاه نداده است



 سرمربی استقلال  ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرمربی سابق آبی‌پوشان پایتخت به جدایی فرهاد مجیدی پس از قهرمانی استقلال واکنش نشان داد. 

به گزارش همشهری‌آنلاین، «پرویز مظلومی» در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم گفت: قبل از هر چیز باید به مردم آبادان تسلیت بگویم، مردمی که سختی‌های زیادی کشیدند و خانواده‌هایی که داغدار شدند، امیدوارم چنین اتفاقی دیگر در کشور ما رخ ندهد با خاطیان این اتفاق برخورد شود تا دیگر شاهد چنین کم کاری‌هایی از برخی افراد سودجو نباشیم.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به هواداران استقلال بابت قهرمانی در لیگ تبریک می گویم، یک استقبال پرشور و بی نظیر از تیم استقلال در ورزشگاه آزادی صورت گرفت. بعد از چندین سال پسران آبی جام را بالای سر بردند و باید این قهرمانی را به مجموعه استقلال که زحمات زیادی در این فصل کشید تبریک بگویم. کادر فنی، مدیریت، عوامل اجرایی همه تلاش کردند تا استقلال بتواند به قهرمانی برسد ضمن اینکه با مدیریت سردار آجورلو آرامش خوبی بر استقلال حاکم شد و این تیم توانست نتایج خوبی هم کسب کند.

 

مظلومی در ادامه خاطرنشان کرد: به فرهاد هم تبریک می گویم او نسبت به گذشته پخته‌تر شد وارد حاشیه‌ها نشد و تلاش کرد حواشی را از تیم دور کند که در این کار هم موفق بود و ان شاءالله برای فصل آینده تیم تقویت شود تا استقلال بتواند در جام حذفی، لیگ برتر و اگر مجوز حضورش در لیگ قهرمانان صادر شد در این تورنمنت حساس آسیایی هم موفق باشد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده مجیدی از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد و به امارات خواهد رفت، به مهر گفت: مجیدی با استقلال قرارداد سه ساله دارد و موضوعی هم در هیأت رئیسه مطرح نشده، هواداران حالا نسبت به مجیدی حساسیت بیشتری پیدا کرده اند، او باید بماند کارش را با قدرت ادامه دهد تا شاهد تداوم قهرمانی‌های استقلال باشیم اما تا به امروز هیچ بحثی در این خصوص مطرح نشده است.

 

وی ادامه داد: قطعاً اگر چنین اتفاقی بخواهد رخ دهد ما مخالفت خواهیم کرد، همه انتظار دارند در فصل آینده هم فرهاد سرمربی استقلال باشد و با قدرت بیشتری در مسیر قهرمانی حرکت کند.

 

مظلومی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا مجیدی لیست ورودی یا خروجی را به باشگاه ارائه کرده است، گفت: تا به الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ لیستی به باشگاه داده نشده، سردار آجورلو نظارت قوی بر امور باشگاه دارد و همه تلاش خواهیم کرد تا استقلال برای فصل آینده بیشتر تقویت شده تا بتواند یک بار دیگر در پایان لیگ بیست و دوم جام را بالای سر ببرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------