واکنش خطیر به احتمال بازگشت تیام و جپارف



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علی خطیر
معاون باشگاه استقلال هر گونه بحثی درباره بازگشت سرور جپارف و مامه تیام به استقلال را تکذیب کرد و گفت هنوز درخواستی برای این موضوع مطرح نشده و تنها رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند.

به گزارش ایسنا، علی خطیر، معاون باشگاه استقلال درباره وضعیت استقلال اظهار کرد: تیم ما الان در حال تمرین کردن است و سه بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. امیدوارم با تمرینات خوبی که داریم نقاط ضعف و قوت تیم شناسایی شود تا پس از فیفادی حضور پرقدرتی در لیگ داشته باشیم.

 

او ادامه داد: هم‌چنین اگر سرمربی باشگاه تصمیم بگیرند که بازیکنانی به فهرست تیم در نیم‌فصل اضافه شوند، این کار را می‌کنیم. هنوز درخواستی مطرح نشده است اما در طول این هفته با شفر نشستی خواهیم داشت تا به ما اطلاع دهد که چه کسی اضافه شود و چه کسانی نیز از فهرست تیم کنار گذاشته شوند. هم‌چنین درباره نقاط ضعف و قوت تیم هم بحث خواهیم کرد تا تیم را تقویت کنیم و بازیکنی جدید بگیریم. حتی اگر قرار است که کسی به نیمکت اضافه شود، منتظریم تا به ما اطلاع دهند. هر کسی که نیاز باشد را برای تیم جذب خواهیم کرد تا استقلال با قدرت راهی نیم‌فصل دوم شود.

 

خطیر درباره جذب تیام و جپارف در نیم فصل گفت: من هم خودم از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدم. بازار شایعات همیشه در رسانه‌های ورزشی داغ بوده است. من در جریان نیستم و خواسته‌ای وجود نداشته است. یکی دو روزنامه این مطالب را نوشته بودند که سرخط قشنگی نیست. چنین صحبت‌هایی بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار می‌دهد و قیمت بازیکنان را افزایش می‌دهد. رسانه‌ها اجازه دهند تا باشگاه در آرامش کار خود را انجام دهد و بهتر است قیمت بازیکنان را از این طریق افزایش ندهیم.

 

معاون باشگاه استقلال درباره اضافه شدن دستیار به کادرفنی استقلال گفت: تا این‌جا شفر چنین درخواستی از ما نداشته است اما ما به او گفتیم که اگر خواسته‌ای داشته باشد به ما بگوید و ما مذاکره کنیم. او هم اعلام کرد فعلا شخص خاصی را مد نظر ندارد و به این موضوع فکر می‌کند.

 

او درباره مسائل انضباطی پیش آمده در تمرین استقلال برای روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی عنوان کرد: از این اتفاقات در هر باشگاه و خانواده‌ای امکان دارد رخ دهد. فرشید اسماعیلی و چشمی دو بازیکن خوش‌اخلاق، خوش‌آتیه و خوب تیم استقلال هستند. اسماعیلی و چشمی از نظر اخلاقی بازیکنان باشخصیتی هستند. باشگاه بنا بر وظایفش این دو بازیکن را به کمیته انضباطی دعوت کرد.

 

چشمی به دلیل حضور در تمرین تیم ملی وکیلش را به باشگاه فرستاد و اسماعیلی شخصا به این جسله آمد. در این جلسه صحبت کردیم و اسماعیلی هم توضیحاتی داد. سوءتفاهمی بود که اسماعیلی اظهار ندامت کرد. این دو بازیکن خوب و سرمایه‌های استقلال هستند و نمی‌خواهیم برخورد قهری داشته باشیم. در یکی دو روز آینده کمیته انضباطی نظرش را می‌دهد و اتفاقات خوب نه تنها برای این دو بازیکن بلکه برای همه اتفاق می‌افتد. این دو بدانند که نظم و انضباط برای باشگاه مهم است و حتی مهم‌تر از نتایج داخل زمین است و ما نتیجه را در کنار این نظم می‌خواهیم.

 

خطیر هم‌چنین از هواداران استقلال درخواست کرد که یک بار دیگر از باشگاه حمایت کنند و پشت تیم‌شان بایستند.

 

وی ادامه داد: در شرایط خوب همه هستند اما ماهیت هوادار این است که در روزهای بد هم پشت تیم قرار بگیرد و حمایت کند زیرا استقلال با همین هواداران است که سرپا قرار گرفته است.

 

خطیر در پایان گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات باشگاه‌های ایران، مشکلات مالی است. یک باشگاه منابع درآمد خود یعنی حق پخش تلوزیونی، بلیت‌فروشی و تبلغات دور زمین دارد. متاسفانه در باشگاه‌های ایران این سه مولفه اصلی هیچ‌جایی ندارند. در جلسه رییس فدراسیون و مجلس هم مطرح شد. خواهش می کنم این موضوع را فدراسیون و صداو سیما مرور کنند. این کمک می‌کند باشگاه‌های ایران کسب درآمد خوبی داشته باشند. الان درآمد باشگاه‌ها منحصر به تبلیغات پیراهن شده و کمک وزارت ورزش، مجلس شورای اسلامی و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش را می‌طلبد تا این موضوع هر چه زودتر حل شود و به کسب درآمد باشگاه‌های ایرانی کمک شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------