آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

نیمار: احمق نیستم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نیمار
ستاره برزیلی پاری ‌سن‌ ژرمن بازگشت به لالیگا را رد کرد. او گفت رابطه خوبی با توخل دارد و به یک اتهام هم واکنش نشان داد. 

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از کانال پلاس، در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره بازگشت نیمار به بارسلونا یا احتمال حضور او در رئال مادرید به گوش رسیده است. این بازیکن برزیلی به این شایعات واکنش نشان داد و گفت: شایعات همواره در زندگی فوتبالی من زیاد بوده است. همواره رسانه‌ها از تیم جدید من سخن به میان می‌آورند و این اصلا عجیب نیست. اگر چیز باشد من خود رسما آن را اعلام می‌کنم. خوشحالم در پاری ‌سن‌ ژرمن  بازی می‌کنم و بر این باورم که هواداران هم حضور من در این تیم خوشحال هستند.

 

او درباره حضور در پاری ‌سن‌ ژرمن گفت‌: خیلی زودتر از آن چه که انتظار داشتم با حضور در پاری ‌سن‌ ژرمن کنار آمدم. سازگاری با لیگ فرانسه آسان بود چرا که شباهت زیادی به لالیگا دارد، با این حال می‌دانستم که کار آسانی پیش رو ندارم. می‌خواهم با پاری ‌سن‌ ژرمن همه جام‌ها به ویژه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم. بازی بزرگی برای منچستریونایتد پیش رو داریم. این بازی برای عاشقان فوتبال جذاب خواهد بود.

 

نیمار در ادامه صحبت‌های خود درباره رابطه با توخل، اظهار کرد: رابطه خوبی با سرمربی تیم دارم. او بدون پرده با ما صحبت می‌کند. از همان دیدار نخست پی بردم که توخل شخصیت خاصی دارد. وقتی یک بازیکن رابطه خوبی با سرمربی تیم دارد برای او دست به هر کاری می‌زند. من هم برای توخل از جان مایه می‌گذارم.

 

این ستاره برزیلی در واکنش به استفاده از مواد مخدر در تعطیلات آغاز سال در برزیل، اضافه کرد: من یک ورزشکار در بالاترین سطح هستم. من کمی دیوانه هستم اما اصلا احمق نیستم. وقتی این همه شایعه درباره من وجود دارد ارزش بالای من را می‌رساند و این خوشحال کننده است. از من انتقاد می‌شود چرا که نیمار هستم.

 

او درباره جام جهانی، افزود: وقتی تیم جام به دست نمی‌آورد انتقادات از من شروع می‌شد. در جام جهانی برخوردهای تندی با من می‌شد و خطاهای شدید رویم صورت می‌گرفت. من بازیگر سینما نیستم و تعارض نمی‌کنم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------