کلانی: اگر اهواز بودم پرسپولیس را از زمین بیرون می‌کشیدم!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کلانی
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید به خاطر اتفاقات قبل و بعد از بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان، باید بازی دو تیم مجددا برگزار شود. 

حسین کلانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اتفاقات پیش و بعد از بازی پرسپولیس و فولاد در اهواز اظهار کرد: گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که آدم نمی‌تواند هیچ کاری برابر آن‌ها انجام دهد. این اتفاقات درباره پرسپولیس بسیار عجیب است و برای من جای سوال دارد. قبل از بازی پرسپولیس برابر فولاد چند اتفاق رخ داد که به نظرم سر پرسپولیس را بریدند.

 

او با اشاره به محبوس شدن بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در اتوبوس پیش از شروع بازی، گفت: پرسپولیس تیم مظلومی است. اگر بازی ما را عقب یا جلو هم بیندازند از قانون تبعیت می‌کنیم اما ناگهان قبل از بازی می‌گویند برق ورزشگاه قطع شده در حالی که همه ورزشگاه‌ها برق اضطراری دارند. در عمرم ندیدنم ورزشگاهی برق اضطراری نداشته باشد. بعد اجازه نمی‌دهند تیم وارد رختکن شود و با همان وضعیت آشفته در اتوبوس می‌مانند.

 

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: وقتی بین دو نیمه وارد رختکن می‌شوند، چراغ‌ها خاموش است و بازیکن با همان وضعیت استراحت می‌کند و خستگی در تن بازیکنان می‌ماند. از سوی دیگر داور و کمک داور درست قضاوت نمی‌کنند و به وضوح اختلاف نظر دارند. مسائلی رخ می‌دهد که در نهایت آدم نمی‌تواند به این اتفاقات خوشبین باشد.

 

کلانی با بیان اینکه "صاحب نظران، قضاوت داور بازی را پر از اشتباه می‌دانند، " تاکید کرد: باید این بازی تکرار شود. من اگر در ورزشگاه غدیر اهواز بودم به هیچ وجه اجازه بازی کردن تیم را نمی‌دادم و تیمم را از زمین بیرون می‌کشیدم. درست است که محرومیت و ضرر برای تیم به دنبال داشت اما اجازه نمی‌دادم علیه تیم ما کار کنند. من قبلاً هم در اهواز بودم و این اتفاقات تکرار شده است. الان هم این مسائل را سر تیم ما آوردند. ورزشکاران نجیب هستند و برابر این قبیل مسائل واکنشی ندارند. باید به این بازی رسیدگی شود و بازی را تکرار کنند. نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد.

 

پیشکسوت پرسپولیس و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر ایراد گرفت و گفت: سازمان لیگ مستقل از فدراسیون فوتبال است و خودش تصمیمات نهایی را می‌گیرد. گاهی وقت‌ها اتفاقاتی می‌افتد که ناخودآگاه ذهن انسان به سمت و سوی وجود برخی غرض‌ورزی‌ها سوق پیدا می‌کند. این هجمه‌ها عمدتاً علیه پرسپولیس و استقلال است. به محض اینکه شرایط پرسپولیس بهتر می‌شود، هجمه‌ها را به سمت استقلال سوق می‌دهند.

 

کلانی گفت: برخی‌ها که از گذشته دنبال ورود و نفوذ به باشگاه پرسپولیس بودند و در این کار ناکام ماندند، به دنبال وارد کردن هجمه به این تیم هستند و علیه تیم ما کارشکنی می‌کنند.

 

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد عمدی در این وقوع این اتفاقات وجود نداشته است، گفت: ما هم معتقدیم به طوری کلی عمدی در کار نیست ولی وقتی بین دو بازی آسیایی پرسپولیس در یک هفته، یک بازی هم در لیگ برتر گنجانده می‌شود و شرایط تیم را در نظر نمی‌گیرند، آدم روی این مسائل حساس می‌شود. بعد هم می‌گویند وزیر مقصر است و وزیر استقلالی یا پرسپولیسی است در حالی که او هر دو تیم را مانند دو فرزندش دوست دارد.

 

کلانی ادامه داد: من هم معتقدم داور همانند همه ما جایز از خطاست اما چند بار باید اشتباه کند که تجربه لازم را به دست بیاورد؟ اشتباه هم یک بار و دو بار رخ می‌دهد. آنطور نیست که مدام اشتباهات متوالی صورت بگیرد.

 

این پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید برای رفع این مشکلات نشستی با حضور کارشناسان فوتبال، مدیران و اهالی رسانه برگزار کند و مشکلات را بررسی کند، گفت: ما برای حل این قبیل مشکلات و پیدا کردن نقاط کور در انجام امور فوتبال، نیاز به کارگروهی متشکل از کارشناسان هر بخش داریم. از دل این نشست‌ها مشکلات حل می‌شود. باید به طور شورایی کارها را انجام داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------