شجاع و عصبانیتی که تمام نمی‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,شجاع خلیل‌زاده
شجاع خلیل‌زاده در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان بارها به داور اعتراض کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ این روزها اولین سوالی که از بازیکنان پرسپولیس می‌شود پرسید این است که چرا اینقدر عصبانی؟ بازیکنانی که عصبانیت و خشونت آنها در زمین به شدت جلب توجه می‌کند و این عصبانیت با حرکت به سمت انتهای زمین شدت بیشتری پیدا می‌کند. جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و بیرانوند بازیکنانی هستند که در این چند هفته بیش از بقیه اعتراض‌های جنجالی به داور و دیگر عوامل بازی داشته‌اند.

 

شجاع خلیل‌زاده هم که دیگر این نوع اعتراضات به جزئی از بازی‌اش تبدیل شده است و در هر صحنه می‌توان منتظر یک کارت برای او بود. خلیل زاده که بازی هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان را به دلیل محرومیت از دست داد در بازگشت به لیگ یک کارت زرد هم گرفت تا خرق عادت نکرده باشد. او در این بازی هم در اعتراض و حاشیه سنگ تمام گذاشت اما باز هم خوش‌شانس بود که فقط با یک کارت زرد بازی را ترک کرد.

 

شجاع خلیل‌زاده فقط در مواردی که به برخورد داور یا بازیکنان حریف با خودش اعتراض دارد شروع به جنجال نمی‌کند. عجیب‌ترین صحنه بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان صحنه‌ای بود که خلیل‌زاده به خاطر برخورد بازیکن استقلال با مهدی ترابی که یک برخورد ساده بود به سمت بازیکن حریف رفت و با دست او را تهدید کرد. اتفاقی که با دخالت بازیکنان دو تیم به پایان رسید.

 

بازی مقابل استقلال خوزستان هم به لیست بازی‌هایی اضافه شد که هواداران پرسپولیس و برانکو از این که مدافع تیم‌شان توانست تا دقیقه 90 در زمین بماند خوشحال بودند اما مشخص نیست که این شانس تا چه زمانی همراه شماره 3 قرمزها باشد. ستاره‌ای که این روزها بیشتر از پایش از انگشت اشاره‌اش استفاده می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------