آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

زیدان مربی یوونتوس می‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,زیدان
زین‌الدین زیدان چندین باشگاه را خواهان خود می‌بیند اما شاید به یوونتوس برود و دوباره مربی کریستیانو رونالدو شود. اگر مکس آلگری، مربی این تیم در قهرمانی در اروپا ناکام باشد، احتمالا جای خود را به زیدان خواهد داد که سابقه‌ای درخشان در لیگ قهرمانان دارد.

به گزارش ایران ورزشی، اگر مکس آلگری نتواند یوونتوس را در این فصل لیگ قهرمانان به قهرمانی برساند، زین‌الدین زیدان گزینه اصلی هدایت این تیم برای فصل بعد خواهد بود.

 

شکست دو بر صفر یووه در خانه اتلتیکو مادرید کار آنها برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را بسیار دشوار کرده است. اگر یوونتوس در این مرحله حذف شود، با توجه به اینکه 100 میلیون یورو خرج خرید کریستیانو رونالدو کرده است، این نتیجه‌ای فاجعه‌بار خواهد بود.

 

ارزش سهام یوونتوس در بازار بورس 11 درصد کاهش داشته است و اگر حذف یووه از لیگ قهرمانان قطعی شود، انتظار می‌رود که سهام این باشگاه با شدت بیشتری سقوط کند.

 

آلگری در صورتی که یوونتوس نتواند فاتح لیگ قهرمانان شود، احتمالا از این باشگاه جدا خواهد شد و زیدان گزینه اصلی جانشینی او به شمار می‌رود.

 

این بازیکن سابق یوونتوس، به‌عنوان مربی در رئال مادرید سه بار پیاپی فاتح لیگ قهرمانان شد. او اوضاع را از نزدیک زیر نظر دارد.

 

زیدان البته پیشنهادهای دیگری هم دارد، از جمله از چلسی که از همین حالا به دنبال یافتن جانشینی برای مائوریتسیو ساری است.

 

منچستریونایتد هم هنوز بر سر اینکه چه کسی مربی تیم برای فصل بعد باشد تصمیم نگرفته است. اوله‌گونار سولشر گزینه قطعی این تیم برای هدایت دایمی آنها نیست و زیدان یکی از افرادی است که سران باشگاه زیر نظر دارند.

 

اما با توجه به اینکه زیدان برای یوونتوس بازی کرده است، این باشگاه منابع خوبی در اختیار دارد و کریستیانو رونالدو هم در این تیم بازی می‌کند، می‌توان گفت که یوونتوس انتخاب اصلی زیدان خواهد بود.

 

  

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------