مجتبی جباری حرف‌هایش دلش را زد/رفتند با یک آدم کوچک کانال زدند که حق و حقوق‌شان را بگیرند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

شماره 8 سابق استقلال همیشه واقعیت‌ها را می‌گوید و از گفتن آنها هم ابایی ندارد. او امروز در گفت و گو با روزنامه خبرورزشی حرف‌های مهمی به زبان آورده است. 

 

به گزارش خبرآنلاین؛ اخیرا بازیکنان استقلال حرف هایی درباره مشکلات تیم به زبان آوردند که همه را به یاد حرف های جباری انداخت. او 10 سال قبل همین حرف ها را زده بود. وقتی روزنامه خبرورزشی در این باره از جباری پرسیده او گفته است: «همه این چیزهایی که من گفتم سالها بوده، ولی کسی آمد حمایت کند یا بخواهد حقش را بگیرد؟ بعضی‌ها متوجه نشدند که این رفتارها چقدر به شخصیت‌شان ضربه زد. این واقعا توهین آمیز است. بعضی‌ها منافع شخصی خودشان را انتخاب کردند.

 

رفتند با یک آدم کوچک کانال زدند که حق و حقوق‌شان را از باشگاه بگیرند. اینکه زودتر به پول‌شان برسند یا قرارداد بهتر ببندند. آنها چشم‌شان را روی واقعیت بستند. تلاش نکردند تا حق فرد دیگری را در باشگاه بگیرند، حق بازیکنان جوان را. حرف‌هایی که من زدم به هر حال تاوانی داشت ولی آنها این حرف ها را نزدند که تاوان ندهند. شما نگاه کنید. همین الان یک پست را دسته جمعی می‌گذارند. وقتی شما بزرگتر تیم هستید باید به موقع حرف بزنید تا حق همه را بگیرید. شما که نیاز آنچنانی نداری، حداقل برو حق 4 نفر را بگیر. »

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------