آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

ستاره دوپینگی لیگ برتری کیست؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

شنیده می‌شود یکی از ستاره‌های لیگ برتر فوتبال دوپینگی است. به گزارش میزان، در روز‌های اخیر به شدت خبری در فضای مجازی پیچیده مبنی بر این‌که دوپینگ یکی از ستاره‌های لیگ برتری فوتبال مثبت اعلام شده است. این بازیکن که تا نیم‌فصل نخست لیگ هجدهم یکی از ستاره‌های تیمش محسوب می‌شد و سرمربی تیم اعتقاد ویژه‌ای به او داشت، الان با آغاز نیم‌فصل دوم در تمام بازی‌ها سکو‌نشین بوده که همین مسئله شائبه دوپینگی بودن او را افزایش داده است.

 

سایت‌ها و کانال‌های خبری از دوپینگ یک بازیکن لیگ برتری خبر داده‌اند و در این باره گمانه‌زنی‌ها و حروف اختصاری هم آغاز شده است. ر-ب را بازیکن دوپینگی می‌دانند و او را هم عضو یک باشگاه مطرح و پرهوادار پایتخت دانسته‌اند. این خبر را کانال‌های هواداری پرسپولیس خیلی پررنگ پوشش داده‌اند تا بشود حدس زد که این بازیکن عضو تیم رقیب است. لیست تیم رقیب مگر چند تا ر-ب دارد؟ یکی که آن‌ هم مهاجم این تیم است و چند هفته‌ای است بازی نکرده. اما امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال شایعات منتشر شده پیرامون مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ بازیکن تیم استقلال را تکذیب کرد‌ تا حالا گمانه‌زنی‌ها به سمت و سوی دیگری برود.

 

 باقری: تست دوپینگ ندادم، شکایت می‌کنم

روح‌ا... باقری، مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص این‌که شایعه دوپینگ وی مطرح شده به فارس گفت: «وقتی بیدار شدم متوجه شدم همه در داخل صفحه شخصی‌ام مشغول پیغام دادن هستند.» وی افزود:‌ «از رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده بدون شک شکایت می‌کنم و در این زمینه مدیر برنامه و وکیلم در حال امور مربوطه هستند.» باقری در خصوص این‌که چرا چنین شایعه‌ای مطرح شده، گفت: «‌من امسال اصلا تست دوپینگ ندادم و برای اطلاع از آن دسته از دوستانی که بدون اطلاعات خبر منتشر می‌کنند باید بگویم اگر دوپینگ یک فوتبالیست محرز شود کمیته دوپینگ ابتدا به باشگاه و سپس به بازیکن اعلام می‌کند که او در محدوده تمرینات و محل باشگاه حاضر نشود. برای کسانی که این خبر کذب را منتشر کردند متاسفم و امیدوارم در دادگاه پاسخگو باشند.»

 

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص عدم بازی کردنش در طی هفته‌های اخیر گفت: «من به دلایل فنی و مصدومیت‌هایی که برایم اتفاق افتاده بازی نمی‌کنم و نمی‌توانم به سرمربی بگویم من را حتما بازی بدهد که آقایان چنین شایعاتی را مطرح نکنند. نظر سرمربی تیم برای من محترم است و با جان و دل تمرین می‌کنم و امیدوارم این حواشی خنثی شود.»

 

 

 خراسان  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------