برانکو ایوانکوویچ: ادعای سازمان لیگ صحت ندارد/ طبق تقویم قبل بازی می‌کنیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , برانکو ایوانکوویچ
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی که سازمان لیگ انجام داده است ادعای رئیس کمیته مسابقات این سازمان را رد کرد و گفت: طبق تقویمی که از قبل داده‌اند بازی می‌کنیم. 

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ ظهر امروز شنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به آخرین وضعیت این تیم پس از پیروزی در دیدار هفته بیستم برابر صنعت نفت گفت:  باز ی در لیگ قهرمانان را داریم و خوشحالم که در این جام هستیم. پهن‌ترین و سخت ترین مسابقات آسیا شروع می شود.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: تلاش می کنیم همیشه گزینه برد پرسپولیس باشیم و فرقی نمی کند با چه تیمی بازی داریم.

 

وی درباره تغییر برنامه بازی توسط سازمان لیگ برای بازی پرسپولیس و نساجی افزود: ما طبق تقویم قبلی بازی می کنیم. مانده ام چرا اول فروردین بازی را نگذاشته اند. اینطور نیست هروقت خواستند بگویند ما بازی کنیم. طبق تقویم قبلی که اعلام کرده اند بازی می کنیم.

 

برانکو درباره ادعای سازمان لیگ مبنی بر اطلاع برانکو از تقویم بازی ها تصریح کرد: به هیچ وجه صحت ندارد. چرا توپ را به زمین ما می اندازند. کدام هماهنگی را می گویند؟! پرسیدم می توان برنامه ها را تغییر داد گفتند نه. این چه برنامه ریزی ای است.

 

سرمربی پرسپولیس درباره اصرار سازمان لیگ برای اتمام لیگ در اردیبهشت ماه تصریح کرد: چون گویا وقتش نیست. زمان کم است. ظاهرا حضور ما در فینال لیگ قهرمانان را فکر نمی کردند. ما اگر به جام باشگاه های جهان می رفتیم چه می شد؟ ما در فیفا دی بازی کردیم. در جام حذفی هم بر خلاف نظرم در فیفادی بودیم و بازی کردیم.

 

برانکو بار دیگر درباره تغییر زمان بازی با نساجی افزود: برنامه هایمان را با بازیها انجام می دهیم. ما با برنامه قبلی کار را جلو می بریم. ما مقابل نساجی جمعه بازی می کنیم. چون وقت دیگری نداریم. برنامه تمرینی ام را یک ماه پیش آماده کردم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط تیمش برای بازی با پاختاکور افزود: شایان مصلح بعید می دانم برسد. سیدجلال حسینی هم سرماخورده است اما به بازی می رسد. بقیه بازیکنان شرایط خوبی دارند. البته که ماهینی و انصاری و ربیع خواه مصدومیت گذشته شان را همچنان دارند.

 

وی درباره هشدار AFC نسبت به احتمال محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگر در باری با پاختاکر افزود: نمی دانم چطور می گویند محروم می شویم. اگر محروم شویم بابت آنها نیست. تماشاگرانمان عالی هستند. آنها بعد از فینال به حریف هم احترام گذاشتند و آنها را تشویق کردند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره همگروهی السد با پرسپولیس تصریح کرد: آنها یکی از بهترین تیم های فصل گذشته بودند که موفق شدیم آنها را ببریم. حالا بازی های بعدی باقی مانده است. ما هم اکنون با پاختاکور بازی داریم و به آن فکر می کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------