#با_افتخار_شهرستانی‌ام/ واکنش‌ها به اظهارات رییس کمیته انضباطی بالا گرفت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال

 

جنجال تازه‌ای فوتبال را فراگرفته است. جنجالی که درپی اظهارات رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح شده است. هرچند قاضی اسماعیل حسن‌زاده درباره استفاده از واژه "شهرستانی" بعدا توضیح داد اما هشتک #با_افتخار_شهرستانی‌ام و #شهرستانی در شبکه‌های اجتماعی داغ شده است. 

به گزارش ایسنا، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز دوشنبه در مصاحبه‌ای تلفنی با رادیو با الفاظی نادرست به برخی از بازیکنان فوتبال تاخت. او در پاسخ به پست اینستاگرامی مهدی رحمتی درباره دوشغله بودنش گفت: "وقتی یک جوان شهرستانی که تازه به تهران آمده و مشهور شده، علیه وزیر حرف می‌زند یا از زمین و زمان صحبت می‌کند باید در یک برنامه کالبدشکافی شود. ما یک مشکل با رسانه‌ها داریم که لذت می‌برند مسائل را وارونه جلوه دهند. چرا رادیو صحبت رحمتی علیه من را بولد می‌کند تا از من حرفی دربیاید؟ … "

 

این اظهارات باعث شد که موجی در شبکه‌های اجتماعی علیه رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال راه بیفتد. هرچند او بعداً درباره این اظهارات توضیح داد و تاکید کرد که برداشت درستی از این حرف‌ها نشده اما هم‌چنان واکنش‌ها به این اظهارات ادامه دارد.

 

در تازه‌ترین واکنش مسعود شجاعی در صفحه اینستاگرام با عکسی از وریا غفوری که اظهارات و نقدهایش در هفته‌های گذشته جنجالی شده بود، نوشته است: " ما جوانان شهرستانی هستیم که به تهران آمدیم که با خوردن نان بازو و تلاش خودمان آرزو و رویاهایمان را محقق سازیم، نه با سفارش و رانت.....!! ".

 

علی کریمی، مرتضی تبریزی، سجاد شهباززاده، بختیار رحمانی، بهنام برزای، میلاد میداوودی، حنیف عمران زاده و برخی دیگر از چهره‌های مطرح و افراد فعال عادی در توئیتر و اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال
 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال
 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , فوتبال

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------