پاری‌سن‌ژرمن 1-3 منچستریونایتد؛ معجزه سولشائر باز هم اتفاق افتاد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم فوتبال
تیم فوتبال منچستریونایتد با کام‌بکی باورنکردنی مقابل پاری‌سن‌ژرمن به برتری رسید و راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان‌اروپا شد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های پاری سن ژرمن و منچستریونایتد در حالی بازی برگشت خودشان را در پاریس برگزار کردند که تیم فرانسوی در بازی رفت و در شهر منچستر 2-0 پیروز شده بودند. یونایتدی ها در این بازی با لشکری از مصدوم و محروم از جمله پوگبا، مارسیال، لینگارد، ماتیچ، سانچز و ... پا به زمین گذاشتند و در نهایت با کام بکی باورنکردنی 3-1 پیروز و راهی دور بعد شدند.

 

در این بازی ابتدا لوکاکو یونایتد را از حریف پیش انداخت و سپس برنات کار را به تساوی کشاند. سپاس لوکاکو بلژیکی بار دیگر دروازه بوفون را باز کرد. در حالیکه 3 دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود و یونایتد به یک گل برای صعود نیاز داشت، داور مسابقه با کمک VAR خطای هند کیمپمبه و پنالتی به سود منچستر اعلام کرد. مارکوس راشفورد هم با گل کردن پنالتی حسرت پی اس جی و بوفون را بیشتر کرد تا معجزه لحظه آخری سولشائر دوباره اتفاق افتاده باشد.

 

 پورتو در پایان ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای رم را حذف کرد

تیم فوتبال پورتو در پایان یک ماراتن ۱۲۰ دقیقه‌ای جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

 

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال پورتو با برتری 3 بر یک مقابل رم در بازی برگشت خانگی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به جمع هشت تیم برتر این جام راه یافت.

 

در جریان بازی، ابتدا سوارس در دقیقه 26 پورتو را پیش انداخت، اما دروسی در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل مساوی رم را به ثمر رساند، با این حال، پورتو بار دیگر توسط مارگا در دقیقه 52 به گل رسید تا با تکرار نتیجه بازی رفت این بار به سود پورتو، بازی در دو وقت 15 دقیقه‌ای دنبال شود.

 

براساس این گزارش، در شانزدهمین دقیقه وقت‌های اضافه، داور با کمک تصاویر ویدئویی یک پنالتی برای پورتو اعلام کرد و تیس با گل کردن ضربه در دقیقه 117 برتری 3 بر یک میزبان را رقم زد. به این ترتیب تیم پرتغالی با وجود  شکست 2 بر یک در بازی رفت با برتری مجموع 4 بر 3 به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------