AFC: السد - پرسپولیس؛ تکرار نیمه نهایی دوره قبل لیگ قهرمانان



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فوتبال آسیا
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی مهم‌ترین دیدارهای این هفته لیگ قهرمانان آسیا پرداخت. 

به گزارش ایسنا و به نقل از AFC، هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در این هفته برگزار خواهد شد و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها السد در خانه پذیرای تیم پرسپولیس است. این دیدار تکرار نیمه نهایی دوره قبل لیگ قهرمانان است. در دیدار رفت پرسپولیس توانست در دوحه با یک گل به برتری برسد و در تهران نیز بازی دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا در نهایت پرسپولیس به دیدار نهایی برسد.

 

دو تیم در شرایطی برابر هم قرار می‌گیرند که این دوره را ناامیدکننده شروع کردند. پرسپولیس در خانه برابر پاختاکور به تساوی یک بر یک رسید و در دیگر دیدار، السد در زمین الاهلی با دو گل شکست خورد.

 

در دیگر دیدار العین به تهران سفر می‌کند تا برابر استقلال قرار گیرد. العین در ۴ دیدار اخیر خود تنها به یک برد رسیده است که آمار ضعیفی است و برای این دیدار نیز تیم اماراتی اسماعیل احمد را به دلیل اخراج در بازی قبلی در اختیار نخواهد داشت. در طرف مقابل وینفرد شفر در بازی برابر الدحیل ترجیح داد تا مرتضی تبریزی را که در دوره قبل لیگ قهرمانان ۵ گل به ثمر رسانده بود، روی نیمکت قرار دهد و بازی ندهد. استقلال در آن دیدار با ۳ گل برابر حریف خود شکست خورد.

 

هم‌چنین النصر که می‌خواهد برای اولین بار از سال ۲۰۱۰ به دور دوم لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، باید در امارات برابر ذوب آهن قرار گیرد. در طرف مقابل ذوب آهن که در ۳ دوره اخیر لیگ قهرمانان توانسته در دو دوره به دور دوم راه یابد، نتیجه چندان خوبی در بازی اول به دست نیاورد و برابر الزوراء متوقف شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------