آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

خوشحالی کواچ از صدرنشینی دوباره بایرن مونیخ در بوندسلیگا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نیکو کواچ
سرمربی جوان بایرن مونیخ از صعود دوباره تیمش به صدر جدول بوندسلیگا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، در آخرین دیدار هفته بیست و شش بوندسلیگا، بایرن مونیخ توانست با ۶ گل ماینتس را شکست دهد. خامس رودریگز هت تریک کرد و سه گل به ثمر رساند. روبرت لواندوفسکی، کینگزلی کومان و دیویس دیگر گل‌های باواریایی‌ها را به ثمر رساندند. به این ترتیب بایرن مونیخ با تفاضل گل بهتر از بوروسیا دورتموند در صدر جدول قرار گرفت.

 

نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ بعد از برتری پرگل تیمش و صعود دوباره به صدر جدول گلزنان گفت: خیلی خوب بازی کردیم و شایسته این برد خیلی خوب بودیم و توانستیم به صدر جدول برسیم. خوشحالیم که بار دیگر به صدر جدول لیگ برگشتیم. نمی‌شود تیم در همه بازی‌ها یکنواخت و خوب بازی کند. به هر حال ما در بازی برابر لیورپول مشکلاتی داشتیم که باعث شد نتوانیم به آن چه که می‌خواهیم برسیم و شکست خوردیم. حذف از لیگ قهرمانان اروپا همیشه ناراحت و نگران کننده است ولی الان با این برد خوب توانستیم واکنش خوبی به حذف تیم از لیگ قهرمانان داشته باشیم. الان هم رقابت سختی با دورتموند در صدر جدول داریم و فکر می‌کنم ۳ بازی بعدی تا حد بسیار زیادی برای تعیین قهرمان این فصل تعیین کننده باشد.

 

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه با اشاره به درخشش خامس رودریگز گفت: خامس من را تحت تأثیر قرار داد. انتظار نداشتم که او در این دیدار بتواند هت تریک کند ولی او خیلی خوب توانست در این دیدار بدرخشد و ۳ گل برای ما به ثمر رساند.

 

رقابت در صدر جدول آلمان بسیار حساس شده است و تیم‌های بایرن مونیخ و دورتموند با هم هم امتیاز هستند و این تیم بایرن مونیخ است که به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------