وقتی خبری از مهندس فوتبال ایران نیست!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,محسن مسلمان
محسن مسلمان این روزها بیش از پیش در سایه به فوتبال خودش ادامه می‌دهد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ یک سال از روزهایی که محسن مسلمان در اوج بود و از نظر طرفداران لقب مهندس بیش از هرکس دیگری به او می آمد گذشته. مسلمان حالا حتی در تیم امیر قلعه نویی هم جای ثابتی ندارد و باید دوباره روند تکراری خودش برای رسیدن از نیمکت به داخل زمین را طی کند. روندی که چندین بار تا به حال انقدر خوب طی کرده که مربی مثل برانکو را نیز مجبور کرده از او تا زمان طولانی در ترکیب فیکس استفاده کند.

 

داستان این روزهای مسلمان اما کاملا متفاوت است. او در سایه به فوتبال خودش ادامه می دهد و کمتر کسی از وضعیت کنونی اش خبر دارد. مسلمان بعد جدایی از پرسپولیس راهی ذوب آهن شد و دوباره زیر نظر منصوریان کار کرد. بعد از مدتی به طرز عجیبی توسط مربی محبوب خودش کنار گذاشته شد و حالا هم که در سپاهان جایی در ترکیب فیکس پر از مهره قلعه نویی ندارد.

 

محسن طبق معمول همیشه دوران بازیگری خودش یکبار دیگر به سمت افت رفته و مشخص نیست این بار به چه صورت می خواهد از این مسیر خارج شود. هافبک اسبق پرسپولیس در حال حاضر هم مثل فصول گذشته در یک تیم مدعی قهرمانی بازی می کند. با این تفاوت که نقش او در موفقیت های سپاهان خیلی کم است. انگار نه انگار مهندس پرسپولیسی ها سال گذشته همین موقع یکی از بهترین ها بود و حتی مدام دعوت نشدنش به تیم ملی توسط کی روش بحث اول رسانه ها شده بود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,محسن مسلمان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------