رقابت ۲۰ تیم امید برای اول شدن در روز آخر!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
در حالی که تنها راهیابی کره شمالی به مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ مسجل شده است، امشب ۲۰ تیم با شانسی یکسان برای صعود به مرحله بعد با هم رقابت می‌کنند. 

به گزارش مهر، مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی فوتبال المپیک در آسیا بین ۴۳ تیم در ۱۱ گروه جریان دارد. در این میان تنها رقابت‌های گروه هفتم به پایان رسید و کره شمالی با غلبه بر هنگ کنگ در بازی آخر ۷ امتیازی شد و به عنوان تیم اول گروه، نخستین تیمی شد که به مرحله بعدی این مسابقات راه یافت.

 

رقابت فشرده در ۱۰ گروه دیگر بین ۲۰ تیم در حالی جریان دارد که در همه گروه‌ها، امشب تیم‌های اول و دوم در دیداری فینال گونه و با امتیازاتی برابر (۶ امتیاز) با هم دیدار خواهند داشت.

 

امشب و در گروه یک این مسابقات قطر و عمان هر کدام با ۶ امتیاز به مصاف هم می‌روند. در گروه دو بحرین و فلسطین با ۶ امتیاز با هم دیدار می‌کنند. در گروه سوم ایران و عراق با همین مقدار امتیاز مقابل هم قرار خواهند گرفت، در گروه چهارم امارات و عربستان نیز با ۶ امتیاز به مصاف هم می‌روند و این حکایت در گروه پنجم بین اردن و سوریه ادامه خواهد داشت.

 

گروه ششم تنها گروه این مسابقات است که در آن ۳ تیم حضور دارند. ازبکستان و تاجیکستان در حالی امشب دیداری فینال گونه برگزار می‌کنند که هر کدام با یک پیروزی و ۳ امتیاز به این دیدار رسیده‌اند.

 

بازی‌های گروه هفتم به پایان رسید و کره شمالی از آن صعود کرد و در گروه هشتم کره جنوبی و استرالیا با ۶ امتیاز با هم دیدار می‌کنند. در گروه نهم ژاپن و میانمار، در گروه دهم چین و مالزی و سرانجام در گروه یازدهم تایلند و ویتنام در حالی باید با هم دیدار کنند که هر کدام با ۲ پیروزی از بازی‌های قبلی و ۶ امتیاز به این دیدارها رسیده‌اند.

 

در پایان بازی‌های امشب ۱۰ تیم برتر گروه‌ها اول بعلاوه کره شمالی که قبلاً انتخاب شده بود به همراه ۵ تیم که بهترین تیم‌های دوم در گروه‌های ۱۱ گانه هستند جمع ۱۶ تیم مرحله بعدی مسابقات را تشکیل می‌دهند.

 

مرحله نهایی این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در کشور تایلند برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------