آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

بشار رسن: با گل علیپور دربی را می‌بریم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , بشار رسن
هافبک عراقی پرسپولیس در مورد دربی پایتخت و نوروز در ایران صحبت کرد. 

به گزارش ایلنا، بشار رسن در خصوص تجربه دوباره نوروز در ایران گفت: من سال گذشته نوروز ایرانی را تجربه کردم و رسم قشنگی است و حس و حال خوبی در فضای جامعه دیده می‌شود. شروع فصل بهار و سال جدید را به مردم ایران تبریک می‌گویم.

 

وی در مورد بهترین و بدترین خاطره در سال ۹۷ گفت: بهترین خاطره بدون شک قهرمانی با پرسپولیس است و بدترینش هم قطعاً بازی با قطر، ما در جام ملت‌ها شرایط خوبی داشتیم، ولی به تیم قهرمان خوردیم و حذف شدیم. به نظرم می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم و تیم خوبی بودیم، ولی فوتبال همین است.

 

هافبک پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در سال جدید عنوان کرد: پرسپولیس ۹۸ به نظرم باید منسجم‌تر، متحد‌تر و قدرتمندتر از پرسپولیسِ ۹۷ باشد و عملکرد بهتری داشته باشد. کار ما هر روز سخت‌تر می‌شود و حریفان قدرتمندتر و با انگیزه‌تر از قبل هستند و باید بیشتر تلاش کنیم.

 

رسن در مورد احتمال تکرار قهرمانی برای پرسپولیس گفت: قطعاً با وجود رقبایی که داریم کار سخت‌تر شده، ولی هنوز شانس اول و اصلی قهرمانی هستیم وهمه چیز دست خودمان است و می‌توانیم به قهرمانی برای سومین بار متوالی دست پیدا کنیم.

 

وی در مورد ترافیک خط هافبک پرسپولیس هم عنوان کرد: قطعاً این هم باعث قدرتمندتر شدن پرسپولیس می‌شود و هم به نفع بازیکنان است چرا که هرکدام از ما نیاز به تلاش بیشتری داریم تا در ترکیب اصلی باشیم و به همین خاطر پیشرفت می‌کنیم و عملکرد بهتری خواهیم داشت. این موضوع را به فال نیک می‌گیرم.

 

هافبک عراقی پرسپولیس در مورد دربی هم گفت: من ۳ دربی را تا الان تجربه کردم و می‌دانم چه بازی خاص، بزرگ و مهمی است و حالا که در کورس قهرمانی هستیم اهمیت آن بیشتر است. امیدوارم پیروز شویم و هواداران را خوشحال کنیم.

 

وی در مورد رویارویی با طارق همام در این بازی عنوان کرد: طارق دوست نزدیک من است و ارتباط خوبی با هم داریم، ولی در این بازی رقیب هم محسوب می‌شویم. پیامی برای او ندارم، ولی یک بر صفر می‌بریم و علیپور گل ما را خواهد زد.

 

رسن در مورد آرزویش در سال جدید هم گفت: آرزوی سلامتی برای همه مردم و خوشحالی برای هواداران پرسپولیس دارم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------