آنچه از مسی و جدیدترین اعجازش باقی ماند؛ پیش به سوی ششمین بوسه



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , مسی
ضربه آزاد چیپ، جدیدترین اعجازی بود که اسطوره دنیای فوتبال را به کفش طلا نزدیک و نزدیک‌تر کرد. 

به گزارش سایت نود، به نظر می‌رسد ضربه سر بازیکن اسپانیول روی خط دروازه و در واکنش به ضربه آزاد جیپ لیونل مسی تنها در جهت عجیب‌تر شدن گل اسطوره آرژانتینی صورت گرفت و گرنه آن ضربه استثنایی به جایی خارج از تور دروازه نمی‌رفت.

 

 مسی با این اعجاز، عامل اصلی برتری 2 - صفر بارسلونا در دربی خانگی کاتالونیا مقابل اسپانیول در هفته بیست و نهم رقابت‌های لالیگا شد و حالا با ثبت چند رکورد، عملا می‌تواند برای بوسه زدن به ششمین کفش طلای خودش آماده شود.

 

 رکورد پشت رکورد 

 مسی با زدن 2 گل به اسپانیول در فصل جاری 41 گله (31 گل در لالیگا)  شد و برای دهمین فصل متوالی از مرز حداقل 40 گل در یک فصل گذشت. حالا او 5 گل و 10 امتیاز از امباپه، نزدیک‌ترین رقیبش در جدول بهترین گلزنان فصل فوتبال اروپا پیش است. لیونل همچنین با پیروزی بارسا به رکورد 334 پیروزی ایکر کاسیاس، سنگربان افسانه‌ای رئال در لالیگا برابری کرد و با یک برد دیگر به تنهایی رکورددار خواهد شد.

 

 بالاتر از اینیستا 

مسی با حضور در بازی با اسپانیول، توانست از رکورد اینیستا عبور کرده و با 675 بازی برای بارسا، پشت سر ژاوی قرار بگیرد که در 18 فصل حضورش در این باشگاه 767 بازی انجام داد. با این روند و این میزان آمادگی، قطعا مسی به زودی رکورد ژاوی را هم می‌شکند و آن وقت دیگر در باشگاه بارسلونا هیچ رکوردی، صاحبی غیر از اسطوره آرژانتینی ندارد! 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------