درخشان: پرسپولیس قدرت خود را به استقلال دیکته کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , درخشان
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما روز گذشته یک بار دیگر قدرت خود را به استقلال دیکته کرد و توانست سه امتیاز حساس را بدست آورد. 

حمید درخشان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص برتری پرسپولیس در شهرآورد 89 گفت: بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیس خیلی منطقی در زمین ظاهر شد. بازیکنان ما بسیار با برنامه تر از حریف خود عمل کردند و در نهایت توانست سه امتیاز بسیار مهم را از جدی ترین حریف خود در راه قهرمانی بگیرند.

 

وی اظهار داشت: بازیکنان جدید پرسپولیس نشان دادند اگر در ترکیب تیم جا بیفتند کمک حال پرسپولیس خواهند بود و مطمئن باشید در بازی های آینده با کیفیت بهتری ظاهر خواهیم شد.

 

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خط هافبک استقلال در این بازی کیفیت خوبی نداشت و این مساله کار دست آنها داد.

 

وی تصریح کرد: استقلال در نیمه دوم بسیار احساسی بازی کرد و این دقیقا چیزی بود که ما می خواستیم. خط دفاعی پرسپولیس در دربی بسیار کم اشتباه ظاهر شد.

 

درخشان در خصوص شکست تیم شفر در مقابل تمام رقبای مطرح خود در راه قهرمانی اظهار داشت: شفر در مقابل تمام رقبای جدی خود باخته است و این نقطه ضعف این مربی به حساب می آید.

 

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال گفت: برای صحبت از قهرمانی پرسپولیس بسیار زود است و به امید خدا اگر تراکتورسازی و سپاهان را از پیش رو برداریم می توانیم به این مهم برسیم.

 

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: قضاوت داور اصلا خوب نبود زیرا در بعضی شرایط با سوت های اشتباه بازی را بسیار آرام کرد و این از جذابیت های مسابقه کم کرد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------