هیچ‌کس حاضر نشده جای عادل بنشیند!‌



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,عادل

 

در آخرین روزهای سال 97 بود که خبر حذف عادل فردوسی‌پور از برنامه‌90 رسما اعلام شد. بعد از انتشار این خبر بود که گمانه‌زنی‌ها در‌خصوص جانشین عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 آغاز شد اما یک روز بعد، خبر دیگری منتشر شد مبنی بر حذف کلی برنامه 90 از کنداکتور شبکه سوم سیما.

 

این خبر در حالی منتشر شد که پیش از این مدیران شبکه 3 خبر از ایجاد تغییرات در برنامه 90 داده بودند، نه حذف کلی این برنامه! اما دلیل‌ اصلی تغییر موضع مدیران شبکه سوم سیما چه بوده است؟ دلیل اصلی حذف برنامه 90 از کنداکتور شبکه سوم سیما به صندلی پرحاشیه‌ای بر‌می‌گردد که نزدیک به 2 دهه متعلق به عادل فردوسی‌پور بوده است. بعد از حذف عادل، پروژه سری جدید برنامه 90 کلید می‌خورد اما مشکل اصلی پیدا کردن جانشین عادل برای اجرای این برنامه بوده است.

 

اگرچه در روز‌های اول از رضا جاودانی که اختلافش با عادل علنی شده بود، به عنوان آلترناتیو فردوسی‌پور نام می‌بردند و حتی بحث استفاده همزمان از میثاقی و جاودانی مطرح بود، اما در نهایت تلویزیون به این نتیجه رسید که فعلا‌ برنامه عادل را به دیگران نسپارد و موقتا‌ قید ادامه برنامه ۹۰ بدون عادل را زده و فوتبال برتر را به مرور به جای برنامه‌90 جا بیندازند. جدا از فوتبال‌دوستان که علاقه‌مند به ادامه ۹۰ با عادل هستند، اغلب فوتبالیست‌ها هم می‌گویند اگر عادل نباشد، به استودیوی برنامه‌۹۰ نمی‌روند و همین مسئله راهی به جز حذف این برنامه پر‌مخاطب را برای مدیران شبکه 3 باقی نگذاشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------