آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

ناگفته‌هایی از زندگی لژیونر ایرانی زنیت روسیه



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سردار آزمون

 

پدر و مدیر‌برنامه‌های سردار آزمون از جزئیات زندگی این بازیکن ایرانی شاغل در لیگ روسیه و حضورش در زنیت سخن گفت. به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت باکس، سردار آزمون این روزها عملکرد بسیار خوبی در تیم زنیت روسیه داشته‌ و همین مسئله باعث شده تا شبکه رادیویی روسیه به سراغ خلیل آزمون پدر این فوتبالیست ایرانی برود و مصاحبه‌ای با او انجام دهد. متن بخش‌هایی از این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

 

 با توجه به عملکرد سردار آزمون در زنیت، باید الان پدر خیلی خوشحالی باشید، درست است؟

بله همین‌طور است‏. ‬ در‌کل ما خانواده ورزشی پرجمعیتی هستیم که شاید به ۲۰۰ نفر نیز برسد. اکثر ما نزدیک به هم در منطقه‌ای نزدیک دریای خزر زندگی می‌کنیم که خیلی از ترکمن‌ها آنجا ساکن هستند.

 

 شما چگونه خاویار سیاه دارید که یکی از بهترین نوع‌ها در جهان است؟

به این خاطر که آب تمیزتر است و ماهی‌ها به خوبی تغذیه می‌شوند.

 

 سردار به غذاهای روسی عادت کرده است؟

بله، خیلی زیاد و خیلی مواقع در رستوران‌ها غذا می‌خورد، ولی وقتی مادرش کنارش باشد، ترجیح می‌دهد غذاهای مادرش را بخورد. مادر او نیز والیبالیست بوده‌ و من و برادرهایم نیز که 8 نفر می‌شدیم والیبال بازی می‌کردیم. سردار هم وقتی به تعطیلات می‌آید به سراغ والیبال می‌رود و والیبال بازی می‌کند.

 

 سردار چطور این‌قدر سریع است و پرش‌های بلندی دارد؟

برادر بزرگ من قهرمان دوی سرعت بوده‌ و با او کار کرده است و درباره پرش‌ها هم به خاطر تمرین‌ها و تعلیماتی بوده‌ که از والیبال به او یاد دادیم.

 

 اولین بار وقتی روبین‌کازان به او علاقه‌مند شد، اول قربان بردیف شما را دعوت کرد یا سردار را؟

اول مرا دعوت کرد ولی چون زمستان بود و سرما بود ترسیدم و به همین خاطر بعدا در تابستان به آنجا رفتم و در دفتر او با قربان بردیف صحبت کردیم. آن مو‌قع من شناختی از بردیف نداشتم و فقط در تلویزیون او را دیده بودم. پیشنهاد جوانان چلسی نیز مطرح بود ولی وقتی با بردیف دیدار کردم و امکانات را دیدم، تشخیص دادم که بهتر است که با بردیف کار کند. الان که سردار در زنیت است، خیلی‌ها بازی‌های او را دنبال می‌کنند و او طرفداران و دنبال‌کننده‌های زیادی در ایران دارد.

 

 در سن‌‌پترزبورگ در کنار خانواده هستید؟

بله و همسرم فعلا‌ برای یک مراسم در ایران است و بعدا به ما ملحق می‌شود. ‌

 

 برای ایرانی‌ها سخت است که به روسیه بیایند؟

خیر، یک مسافت ۳ ساعته است و مشکلات ویزا هم وجود ندارد.

 

 سردار مشکلی برای خدمت سربازی نخواهد داشت؟

در ایران قانونی است که فردی که در تیم ملی است یا به دانشگاه می‌رود، می‌تواند تا بعد از‌۳۰ سالگی نیز سربازی خود را به تاخیر بیندازد و بر این اساس سردار هم فعلا‌ می‌تواند به راه خودش ادامه دهد.

 

 از شرایط سردار در تیم زنیت راضی هستید؟

بله، الان که او به تیم بزرگ‌تری آمده، دوست دارم که‌ به پیشرفتش ادامه دهد و از سرگئی سماک نیز می‌خواهم که به سردار در این راه کمک کند و البته قدردان بردیف نیز هستم. سردار به من گفته بود که جو خیلی خوبی در این تیم وجود دارد و بازیکنان با گرمی از او استقبال کردند. ‌

 

 

 خراسان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------