آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

قرارداد پاتوسی مثل قرارداد تیام!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پاتوسی

 

«صحبتم با مدیرعامل باشگاه است، او می‌داند باید با چه بازیکنانی قرارداد بسته شود، نمی‌‌خواهم فصل تمام شود تا همه از استقلال بروند. این تیم متعلق به جوانان است؛ نفراتی مثل رضا کریمی. فصل پیش ابراهیمی، تیام و حسینی از استقلال جدا شدند ولی از مدیرعامل می‌خواهم از حالا برای قرارداد جدید با بازیکنان صحبت کند.» این صحبت‌هایی است که شفر سرمربی استقلال بلافاصله بعد از برد شیرین مقابل سپاهان به زبان آورد تا مشخص شود در روزهای پایانی لیگ، تمدید قرارداد و ترس از جدایی ستارگان دغدغه بزرگ این روزهای استقلال و مربی این تیم است.

 

فصل گذشته بود که استقلال ستارگانی همچون مجید حسینی، مامه تیام، امید نورافکن، امید ابراهیمی و سرور جپاروف را از دست داد و حالا وینفرد شفر که خود را سرمربی فصل بعد استقلال می‌بیند نگران تکرار این اتفاق است و با توجه به وضعیت قرارداد ستارگان استقلال این نگرانی کاملا بجاست. سیدحسین حسینی، سیدمهدی رحمتی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، وریا غفوری، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید نورافکن، علی کریمی و آیاندا پاتوسی 10 بازیکنی هستند که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد.

 

 قرارداد پاتوسی مثل قرارداد تیام

آیاندا پاتوسی با ۴ گل و ۳ پاس گل در ۶۹۱ دقیقه ستاره بی‌چون و چرای این روزهای استقلال در لیگ است.

 

پیش از پیوستن پاتوسی به استقلال صحبت از این بود که او می‌آید تا جای خالی چپاروف را پر کند. حالا به نظر می‌رسد پاتوسی یک تنه هم جای خالی او را در استقلال پر کرده و هم جای خالی مامه تیام را. با توجه به این عملکرد فوق‌العاده مسلما حفظ این بازیکن اولویت اول استقلال و شفر در نقل‌وانتقالات پایان فصل خواهد بود اما شباهت قرارداد این بازیکن با قرارداد مامه تیام باعث شده تا هواداران استقلال نگران یک جدایی تلخ دیگر در پایان فصل باشند. پاتوسی ستاره این روزهای استقلال به صورت قرضی به این تیم آمده و هنوز وضعیت قطعی وی برای ماندن در این تیم برای فصل آینده مشخص نیست. بزرگترین نگرانی که درخصوص این بازیکن آفریقایی وجود دارد این است که او هم به سرنوشت تیام دچار و بعد از درخشش مقطعی از این تیم جدا شود.

 

 تمدید با حسینی، خداحافظی با رحمتی

تمدید قرارداد با سیدحسین حسینی، دروازه‌بان جوان و آینده‌دار استقلال یکی از برنامه‌های اصلی مدیران باشگاه است. به نظر می‌رسد بعد از اتفاقات دربی، کادر فنی و مدیران استقلال به یک جمع‌بندی مشترک در خصوص قفس توری تیمشان رسیده‌اند و در پایان فصل احتمالا قرارداد حسینی تمدید خواهد شد و رحمتی هم استقلال را به مقصد تیمی جدید ترک خواهد کرد.

 

 جدایی ستارگان جنجالی

مهدی قائدی و طارق همام در لیگ هجدهم جزو پرحاشیه‌ترین بازیکنان استقلال بودند و گویا شفر علاقه‌ای به ادامه همکاری با این 2 بازیکن ندارد. با توجه به قرارداد 3 ساله با طارق و 5 ساله با قائدی استقلال می‌تواند با فروش این 2 بازیکن بخشی از بودجه خود برای حضور در نقل‌وانتقالات پایان فصل را تامین کند.

 

 آینده مبهم خسرو

روزبه چشمی، وریا غفوری، پژمان منتظری و خسرو حیدری در جمع فعلی بازیکنان استقلال از باتجربه‌های این تیم به شمار می‌روند. این در حالی است که هنوز مشخص نیست آن‌ها برای فصل بعد در لیست شفر هستند یا خیر. البته روزبه چشمی، پژمان منتظری و وریا غفوری نمایش قابل قبولی در این فصل داشته‌اند و شانس آن‌ها برای ماندن در استقلال بسیار زیاد است. در نقطه مقابل خسرو حیدری در این 2 بازی اخیر نشان داد که دیگر نشانی از آن ستاره تاثیرگذار با سانترهای طلایی ندارد و احتمالا باید مثل رحمتی در پایان فصل آماده جدایی از استقلال باشد.

 

 

خراسان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------