اظهارات مربی استقلالی بعد از اخراج از پرسپولیس



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مربی سابق دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلالی هستم و روی عقایدم پایبندم.

به گزارش مهر، محمد علی یحیوی بعد از اظهارنظری که برای موفقیت استقلال در لیگ برتر داشت، از سوی محمد پنجعلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس اخراج شد. یحیوی دو سال به عنوان مربی دروازه بان های تیم امید پرسپولیس مشغول به کار بود.

 

یحیوی در گفتگو با مهر، درباره این اتفاق گفت: من مصاحبه‌ای انجام دادم و روی عقایدم پایبند هستم. باشگاه پرسپولیس هم تصمیمی گرفت که به آن احترام می‌گذارم.

 

وی افزود: البته من قراردادی با پرسپولیس نداشتم و بهمن گذشته قراردادم تمام شده بود. به صورت توافقی با پرسپولیس کار می‌کردم که شیطنتی شد و قرار شد همکاری ما ادامه پیدا نکند. مهم نیست و برای تک تک دوستان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

مربی دروازه بان های تیم امید پرسپولیس با بیان اینکه حضورش در این تیم خوشایند بعضی‌ها نبوده است، تصریح کرد: من کارم را با تعهد کامل انجام دادم و فقط دنبال پرورش دروازه بان های جوان بودم. خوشبختانه به این هدفم هم رسیدم و وجدانم راحت است. حالا هرکسی هم جای من بیاید برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

یحیوی تاکید کرد: البته طرز صحبت کردن هم مهم است. نمی‌شود برای من که قرارداد ندارم، حکم اخراج زد. همانطور که گفتم بهمن ماه گذشته قراردادم با پرسپولیس تمام شده بود.

 

وی درباره اینکه آرزوی موفقیت برای استقلال در پُست مربی دروازه بان های پرسپولیس نمی‌تواند خوشایند هواداران باشد، گفت: من مصاحبه‌ای داشتم و ابتدا درباره عملکرد دروازه بان های لیگ صحبت کردم. سپس بحث به لیگ قهرمانان آسیا کشید و گفتم استقلال و پرسپولیس در صورت لغزش حریفانشان می‌توانند به صدر جدول بروند. متأسفانه برداشت اشتباه شده است! البته من به اصول و عقایدم پایبندم و استقلالی هستم!

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------