آمار هولناک منچستریونایتد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,منچستریونایتد
منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی شکست تحقیرآمیز دو بر صفر را متحمل شد. 

یونایتد در هفته‌های اخیر مشکلات فراوانی داشته و در 9 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها تنها دو برد کسب کرده است.

 

آنها در دفاع و حمله مشکل داشته‌اند و اوله‌گونار سولشر هم آن قدرت جادویی‌اش را از دست داده است.

 

سولشر در تمرینات پنجشنبه صبح خطاب به خبرنگاران گفت: «من نگران این هستم که نتیجه نمی‌گیریم اما در چنین مواقعی نباید انگشت اتهام را به سمت کسی بگیرید.»

 

اما یونایتد چقدر بد بوده است؟ آنها دارند رکوردهایی را در زمینه بد بودن جابه‌جا می‌کنند.

 

منچستریونایتد چهار ساعت و 40 دقیقه است که گلی نزده، یعنی آنها از دو هفته پیش و بازی برابر وستهم تاکنون گلی به ثمر نرسانده‌اند. بدتر اینکه دو گل آنها در آن بازی از روی دو پنالتی به ثمر رسید، یعنی آنها هشت ساعت و 47 دقیقه است که در جریان بازی به گل نرسیده‌اند.

 

منچستریونایتد در دیگر سمت زمین هم مشکل دارد. مدت‌هاست که مشخص است خط دفاعی یونایتد دچار بحران است اما آنها حالا 12 بازی است که نمی‌توانند کلین‌شیت کنند. این آماری فاجعه‌بار است و آخرین باری که چنین اتفاقی برای یونایتد افتاده بود به آگوست 1971 برمی‌گردد، یعنی 48 سال پیش.

 

سولشر از زمانی که مربی دایم یونایتد شده نتایج بسیار ضعیفی گرفته است. او در 7 بازی در دوران مربیگری دایمش تنها دو برد داشته و این بدترین نسبت پیروزی مربیان دایم یونایتد است. سولشر تنها 28 درصد بازی‌هایش را برده و از رکورد جک رابسون که در سال‌های 1914 تا 1921 به آمار 5/29 درصد برد رسید هم عبور کرده است.

 

منچستریونایتد در 9 بازی اخیرش هفت باخت را تجربه کرده است. آخرین باری که آنها چنین روندی را داشتند به سال 1962 برمی‌گردد. همچنین آنها پیش از این روند فاجعه‌بار، در 39 بازی 7 شکست را تجربه کرده بودند.

 

شکست مقابل سیتی از نظر تاریخی هم بد بود. این نخستین شکست خانگی دو بر صفر آنها در لیگ پس از بازی اول رایان گیگز مقابل اورتون در سال 1991 بود. این یعنی این نخستین باری است که یونایتد در خانه با چنین نتیجه‌ای در لیگ برتر شکست می‌خورد.

 

آنها همچنین در لیگ برتر تاکنون تا این حد گل نخورده بودند. یونایتد در این فصل لیگ برتر 50 گل دریافت کرده است، یعنی بیشتر از هر زمان دیگری. این نخستین بار پس از فصل 79-1978 است که آنها این تعداد گل دریافت می‌کنند. در آن فصل، لیگ برتر هنوز تاسیس نشده بود و یونایتد 63 گل دریافت کرد، البته در 42 بازی.

 

مساله این نیست که یونایتد در مقابل دروازه حریفان بدشانس است. یونایتد در بازی مقابل سیتی و در دیدار مقابل اورتون تنها یک ضربه داخل چارچوب زد که آماری فوق‌العاده بد به شمار می‌رود.

 

تعویض‌های سولشر هم خوب نبودند. او مقابل سیتی الکسیس سانچس، آنتونی مارسیال و روملو لوکاکو را به زمین فرستاد و این سه نفر تنها 11 پاس موفق دادند.

 

یونایتد همچنین حدود یک ماه است که هیچ تیمی در نیمه بالایی جدول را نبرده است. همچنین، سیتی در خانه یونایتد تاکنون هفت بار در لیگ برتر پیروز شده است، یعنی بیش از هر تیم دیگری.

 

  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------