آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

برانکو ایوانکوویچ: صحبت سپاهانی‌ها مرا از ترس لرزاند/ محروم شوم جایگاه ۱۷ می‌نشینم!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,برانکو
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بعضی‌ها می‌خواستند بازی تیم ما با سپاهان را خراب کنند به صحبت‌های مدافع سپاهان با کنایه واکنش نشان داد و گفت: دارم از ترس می‌لرزم! 

به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران با اشاره به تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: دربی خوبی برگزار شد و یکبار دیگر از هوادارانمان تشکر می‌کنم ولی به خاطر هواداری که روز گذشته در جریان بازی درگذشت تسلیت می گویم.

 

وی با بیان اینکه به خاطر اتفاقات رخ داده متاسف است، تاکید کرد: برخی‌ها می‌خواستند دیدار پرسپولیس با سپاهان را خراب کنند در حالی که هر دو تیم دنبال برد بودند.

 

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: ما از نظر آماری تیم بهتر بازی بودیم. از عملکرد تیمم در این بازی حتی از دیدار با ذوب آهن بیشتر رضایت داشتم.

 

برانکو درباره عدم موفقیت مهاجمان پرسپولیس در سه بازی گذشته تصریح کرد: مشکل گلزنی همیشه است. دیروز موقعیت‌های گلزنی داشتیم اما متأسفانه تا آخر پیش نرفتیم. در بازی با ذوب آهن و الاهلی هم موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم. دیروز مقابل سپاهان هم چندین بار با خط دفاعی آنها روبرو شدیم. موضوعی که من را خیلی راضی می‌کند تمرکز و نظم بازیکنان تیم بود. این برای من مهم است.

 

وی در خصوص صحبت‌های سیاوش یزدانی بازیکن سپاهان که گفته بود هواداران پرسپولیس بهتر است در اصفهان به ورزشگاه نیایند خاطرنشان کرد: ما برای بردن به سپاهان می‌رویم. آنجا برای نیمه نهایی جام حذفی بازی می‌کنیم و قطعاً فضای قشنگی حاکم خواهد بود.

 

سرمربی پرسپولیس سپس با کنایه افزود: حالا صحبت‌هایی که حریف می‌کند از همین الان من را از ترس لرزاند. می‌ترسم دیگر از خانه بیرون بیایم!

 

وی درباره تقابل با امیر قلعه نویی و چالش‌هایی که روی نیمکت رخ می‌دهد اظهار داشت: من نمی دانم چرا آقای قلعه نویی به کنفرانس نیامد. من هیچ وقت از کنفرانس خبری فرار نمی‌کنم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره عدم حضورش در نشست خبری سال قبل در دیداری که تیمش مقابل شاگردان امیر قلعه نویی داشت، تاکید کرد: من در آن نشست شرکت نکردم چون فضای خوبی نبود. شرایطش آنجا نبود. من هرگز از پاسخگویی فرار نکردم و واکنش‌هایم همیشه صادقانه بود. در بازی با ذوب آهن هم گفتم اصلاً از وضعیتم راضی نیستم.

 

برانکو گفت: تا جایی که من می دانم چالشی از سمت نیمکت من پیش نیامد. طبیعی است همه می‌خواهند تیم قهرمان را ببرند و این موضوع هم کاملاً ورزشی است.

 

برانکو درباره صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که گفته است جو تبریز شاید سنگین باشد و تیم نیاز به امنیت جانی دارد، تصریح کرد: همیشه این فشارها بوده است اما من از هیچ چیز نمی‌ترسم. به هر حال امیدوارم مسئولان امر فکری به حال این موضوع کنند.

 

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این ادعا که بهتر نیست هواداران پرسپولیس را برای بازی با تراکتورسازی و سپاهان به ورزشگاه دعوت نکند اذعان داشت: نه! فوتبال را به خاطر هوادار بازی می‌کنند. همه جای دنیا درگیری بین هواداران پیش می‌آید. بازیکنان تعیین کننده نتیجه بازی هستند. دوست دارند در کنار هوادارانمان بازی کنیم.

 

برانکو ایوانکوویچ در خصوص اینکه گفته می‌شود در پایان بازی سپاهان به سینه ناظر بازی کوبیده است، گفت: من واقعاً نمی دانم درباره چه اتفاقی صحبت می‌کنید. اگر محروم شوم جایگاه و ردیف ۱۷ تماشاگران می‌نشینم!

 

سرمربی پرسپولیس در پایان در واکنش به صحبت‌های عرب که گفته بود قرارداد بشار رسن تمدید شده و مشکلی وجود ندارد، گفت: ایشان بهتر می‌داند و این موضوع مربوط به باشگاه است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------