حمله جدید کارلوس کی‌روش به تاج: با وعده‌ و دروغ خودش را پنهان کرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی در پیامی اختصاصی برای خبرآنلاین، به مهدی تاج حمله کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ 4 ماه از رفتن کارلوس کی روش از ایران و جدایی اش از تیم ملی می گذرد اما او هنوز نتوانسته مطالباتش را دریافت کند.

 

او در پیاکی اختصاصی که در اختیار خبرآنلاین قرار داده به مهدی تاج حمله کرد. متن او را در ادامه می خوانید:

 

"آقای تاج، این همان مردی است که شما او را دوست و برادر خودتان می دانستید. همان مردی که سال ها از شما حمایت کرد تا به ریاست فدراسیون فوتبال ایران دست پیدا کنید، من با هیچکس مثل شما رفتار نکردم. این همان مردی است که برای هشت سال در خدمت کشور شما و فدراسیونی بود که تیم ملی ایران را به شخصیت و شهرت بیشتری در سطح جهان رساند. همان مردی که با رفتاری دوستانه برای شما آرزوی موفقیت کرد. آقای تاج عزیز، شما وقتی شکست می خورید، من را تخریب می کنید. این برخلاف شعار ها و قول های شماست.

 

آقای اسلامیان عزیز، کاش اینجا بودید تا نگرانی های عمیقم را تماشا کنید. می خواهم با شما درباره وضعیت وحشتناکی که حالا بر من زندگی من مسلط شده گفتگو کنم. شما من را دوست و برادر خودتان می دانستید. آقای تاج، متاسفانه دوست شما و شخصی که به من معرفی کردید، اعتمادی که من داشتم را ویران کردند؛ با بازی های روانی و رفتارهایی که چندان واضح نبود. واقعیت این است که او به همه ما دروغ گفت. رفتار او در پشت صحنه، بسیار متفاوت با آن چه بود که درمقابل با ما و با لبخند از آن حرف می زد. 

 

دکتر اسلامیان، این وضعیت هیچ ارتباط و ربطی به مسائل اقتصادی و مشکل های تحریمی در کشور ندارد. همه این اتفاق ها فقط به خاطر مردی است که توانایی مسئولیت پذیری ندارد و فقط حرف می زند؛ آقای تاج. او پشت سر ما از شرایطی سخن می گفت که در آن، دریافت پول از فیفا فقط و فقط برای تیم ملی، هزینه های آن و حقوق مربیان بود. من دوباره به همه شما می گویم، او به همه ما دروغ می گوید و زمانی که این رفتار او لو می رود، خودش را با چهره ای معصومانه نشان می دهد. این یک حقیقت است. من معتقدم وظیفه شما پیدا کردن یک راه حل برای این وضعیت است. او باید برای مسئولیت ها و تعهداتش رفتار مشخصی داشته باشد. در پایان روزهایم در تیم ملی، رفتار و حرف های شما هم مقابل من بود. شما مثل او حرف می زدید و صورتتان را با تفکراتی از جنس او در مقابل من قرار دادید. در نهایت، من انتظار دارم شما این وضعیت آقای تاج را پیگیری کنید، منتظر می مانم. 

 

آقای تاج با وعده های اشتباه و دروغ تلاش کرد تا خودش را پنهان کند. او دیگر نمی تواند پشت این بهانه ها پنهان شود. حالا من بیشتر رنج می کشم تا فدراسیون فوتبال ایران. چرا باید قربانی اشتباهاتی باشی که خودت هیچ نقشی در آن ها نداشته ای؟ چرا باید از این تصمیم های اشتباه آسیب ببینی؟ چرا؟ من حالا به شما اعتقاد دارم آقای اسلامیان. شما حالا باید مسئول باشید. 

 

من نمی توانم فراموش کنم. این شما بودید که برای دیدار با من به ترکیه آمدید و از من درخواست کردید تا تیم ملی ایران را ترک نکنم. من به خاطر شما یک قرارداد عالی را از دست دادم. فقط به خاطر شما. شما حضورم در ایران را ضمانت کردید. حالا چه برنامه ای برای حل کردن این مشکلات خواهید داشت؟ منتظر پاسخ شما هستم، با احترام.

 

کارلوس کی روش"

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------