قرارداد منصوریان را تمدید کنید/ نمی‌توانند زبانم را بچینند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه قرارداد علیرضا منصوریان برای دو سال دیگر باید تمدید شود، گفت: زیر بار حرف زور نمی‌روم و نمی‌توانند چیزی را به من تحمیل کنند.

به گزارش مهر، سعید آذری درباره دلایل شروع بد ذوب آهن در لیگ برتر گفت: بهترین رتبه‌ای که می‌توانیم امسال بگیریم رده ششم جدول است. شما وقتی در سازمانی کار می‌کنید که شاید در ورزش متخصص نباشند، تا می آیید تغییرات مدیریتی را متعادل کنید، یک نیم فصل را از دست می‌دهید.

 

وی در پاسخ به این سوال که یعنی مدیران فعلی باشگاه ذوب آهن متخصص نیستند؟ تصریح کرد: آقای یزدی زاده خودش قبلاً عضو هیأت مدیره ذوب آهن بود به ورزش اشراف دارد. از وقتی هم او آمده است، در بحث بودجه و مسائل فنی به ما کمک کرد. هیأت مدیره هم تخصص کافی دارد بخصوص آقای شهنازی که دبیر کل کمیته ملی المپیک است. ولی گاهی اوقات چالش‌ها و اختلاف سلیقه‌هایی است هست که تا رفع آن، یک نیم فصل می‌گذرد.

 

مدیرعامل ذوب آهن درباره اشتباهات داوری تصریح کرد: امسال ذوب آهن یکی از تیم‌هایی بود که بدترین لطمه را از داوری دید. جام حذفی را با اشتباه داوری از دست دادیم. همینطور لیگ. سال بعد می‌تواند سال طلایی ذوب آهن باشد. اشتباهات داوری عمدی نیست و غیر منصفانه است بگوییم یک داور عمدی عامل باخت یک تیم بشود.

 

آذری در خصوص اتفاقاتی که در میزبانی بازی ذوب آهن و پرسپولیس رخ داد، یادآور شد: قرار بود بازی ذوب آهن و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود. دادستان هم نامه زده بود که به خاطر شرایط فولادشهر بازی به نقش جهان برود. در جلسه نهایی شورای تأمین استان، مسعود تابش مدیرعامل سپاهان اعلام کرد داریم زمین نقش جهان را هوادهی می‌کنیم و قابلیت برگزاری بازی نیست. تمام مستنداتش موجود است. ما می‌توانستیم در نقش جهان حمایت ویژه هواداران داشته باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره ممنوع المصاحبه شدنش گفت: بنده ممنوع المصاحبه نیستم. چه کسی اعلام کرده است؟ من چیز رسمی ندیدم.

 

سعید آذری درباره اینکه برای باشگاه یک سخنگو تعیین شده است، افزود: سخنگو با پاسخگو دو چیز متفاوت است! سخنگو استراتژی‌ها را می‌گوید ولی پاسخگویی به کسی بر می‌گردد که بیشترین اطلاعات را از ساختار سازمانی داشته باشد. البته از وقتی در باشگاه سخنگو گذاشتند مصاحبه رسمی از من ندیدید و به تصمیمات هیأت مدیره احترام می‌گذارم.

 

وی تصریح کرد: اگر در ذوب آهن آبدارچی هم باشم افتخار می‌کنم. برایم مهم نیست سخنگو و عضو هیأت مدیره باشم. زبانم را که نمی‌توانند بچینند. حرفم را هرجا که بشود می زنم. اینکه عضو دیگری به هیأت مدیره اضافه شد، دست مرا باز کرد. از روزی که از هیأت مدیره بیرون آمدم تمرکزم را روی بحث فنی گذاشتم و نتایج تیم تغییر کرد. بیشتر توانستم به تیم و علیرضا منصوریان کمک کنم. خدا کمک کرد سرویس دهی بهتری به فوتبال در کنار اعضای هیأت مدیره داشته باشیم.

 

آذری درباره جایگزینش در هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: آقای محمدی از چهره‌های جوان و تحصیلکرده است و به فوتبال اشراف دارد. این حق مجمع باشگاه است. قاعدتاً آنها هم بررسی کرده اند. از روزی که محمدی آمده به باشگاه کمک کرده است. از آقا جواد خواستیم راهکارهایی داشته باشد و بچه‌ها را با قوانین داوری آشنا کرده است. برایم مهم نیست در هیأت مدیره باشم یا نه. صد درصد آقای یزدی زاده همه جوانب را بررسی کرده است.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره اینکه اقدامات رخ داده در باشگاه به گونه‌ای بیانگر مقابله اعضای هیأت مدیره است و اینکه مدیرعامل تحت فشار قرار دارد، گفت: حمل بر غرور نباشد اما هیچکس نمی‌تواند مرا تحت فشار بگذارد. در این ۱۸ سال مدیریت همه سوابقم را می‌دانند. در سال ۱۳۸۸ به خاطر اینکه هیأت مدیره را برکنار کردند، خودم از ذوب آهن رفتم. حالا هم همین شرایط است. اگر حس کنم چیزی را تحمیل می‌کنند، می‌روم.

 

آذری ادامه داد: می‌توانم در سطح فدراسیون‌ها هم فعالیت کنم ولی با عشق سبز، کارم را در ذوب آهن انجام می‌دهم. کسی نمی‌تواند به آذری زور بگوید. روزی که خودم دوست داشته باشم از ذوب آهن می‌روم ولی اعضای هیأت مدیره و مجمع این حق را دارند که با هرکسی که بخواهند کار کنند. کارمند ذوب آهن هستم. امروز بگویند در باشگاه باش می مانم. اینکه بخواهند فشاری بیاورند را تأیید نمی‌کنم. دارم کارم را انجام می‌دهم.

 

وی که در برنامه «ضربه آزاد» حاضر شده بود، در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: چیزی که مردم را عصبانی می‌کند بی عدالتی روی قضاوت در یک بحث مشترک است. چرا سیاوش یزدانی بازیکن سپاهان محروم شد ولی بازیکن حریف که با حرکت دستش در پخش زنده توهین می‌کند، محروم نمی‌شود. این مردم را عصبانی می‌کند. این را به عنوان یک اصفهانی می گویم که برای بازی جام حذفی سپاهان با پرسپولیس باید فرهنگ ناب اصفهانی را به نمایش بگذاریم.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: از کادر فنی و علیرضا منصوریان تشکر می‌کنم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. شاید هر باشگاه دیگری بود قد علم نمی‌کرد. امیدوارم سال آینده سال طلایی ذوب آهن باشد. به هواداران می گویم شایسته بهترین‌ها هستید.

 

آذری افزود: من جزو مدیران قدیمی هستم. جای یک جام قهرمانی لیگ در باشگاه خالی است. ان شاءالله مدیرعامل بعدی فصل آینده این جام را تقدیم باشگاه کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که «مگر فصل آینده شما مدیرعامل نیستید؟» تاکید کرد: شرایط مشخص نیست. امیدوارم که باشم ولی اگر نباشم تیمی درست کردم که سال آینده می‌تواند با بودن علیرضا منصوریان موفق باشد. توصیه من این است که اگر بودم یا نبودم منصوریان را حفظ کنید و قرارداد دو ساله با او ببندید. امثال ما پوست گردو روی آب هستیم و ذوب آهن و ذوبی ها سنگ کف آب که همیشه می‌مانند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------