تاجرنیا: شفر نتوانست بر استقلال مسلط شود/ شوک لازم بود، فنی یا مدیریتی



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
عضو اسبق هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید شفر مربی‌ایی نبود که بتواند بر حاشیه‌ها و پستی و بلندی‌های استقلال تسلط لازم را داشته باشد. او تاکید دارد که استقلال در این مقطع به یک شوک نیاز داشت و این شوک می‌توانست فنی یا مدیریتی باشد. 

علی تاجرنیا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تغییرات فنی باشگاه استقلال و تعلیق فعالیت شفر و سرمربیگری فرهاد مجیدی گفت: واقعیت فوتبال این است که وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد، باید یک شوک به تیم وارد شود تا شرایط باشگاه هموار شود. این شوک می‌تواند مدیریتی یا فنی باشد.

 

وی افزود: حقیقت این است که استقلال به لحاظ مدیریتی جایگاه واقعی خودش را ندارد و کسانی در کرسی مدیریت باشگاه حضور دارند که فکر نمی‌کنم باید در پست و مقام حضور داشته باشند. آقای شفر علی رغم نتایج بدی که گرفته است نتایج خوب هم داشته اما شخصاً با این تصمیم مخالفتی ندارم و این شوک در این مقطع به هر نحوی که بود باید انجام می‌شد.

 

تاجرنیا ادامه داد: مدیریت باشگاه در مقاطع حساس باید طوری رفتار کند که تیم بتوانند روند رو به رشدی داشته باشد. شاید این تصمیم در این مقطع خوب باشد اما جایگاه استقلال بالاتر از این‌هاست و وقتی هواداران این تیم پیشرفت و قهرمانی رقیب همشهری خود را می‌بینند، حساسیت‌ها دو چندان می‌شود و انتظارات بالاتر می‌رود. در حال حاضر فرهاد مجیدی بازیکن باسابقه و محبوب باشگاه بوده و می‌تواند فضا را در این شرایط بازسازی کند.

 

وی افزود: برای فصل آینده باید مسائل را از بیرون بیشتر بررسی کرد. باشگاه به لحاظ مدیریتی یک شارژ فراگیر باید بشود. از لحاظ خرید بازیکن و هم از لحاظ مسائل پیرامون و نگاه‌های کلان. کسانی باید در مدیریت باشگاه قرار بگیرند که در مقاطع حساس تصمیم‌گیری و مدیریت خوبی داشته باشند. این مدیران باید با حاشیه‌های فوتبال آشنایی داشته باشند و درباره فضای مسائل اجتماعی فوتبال اشراف کامل داشته باشند. باید بیش از اینکه مسائل فنی مد نظر قرار بگیرد، باید مسائل کلان و حاشیه‌ای مد نظر باشد.

 

عضو اسبق هیأت مدیره باشگاه استقلال اظهار کرد: مربیان استقلال باید به فضای حاشیه‌ای باشگاه آگاه باشند. ما باید به لحاظ بین‌المللی سوابقی داشته‌ایم و باید به پیمان‌ها و تعهدات خود عمل کنیم. من از مفاد قرارداد شفر باخبر نیستم ولی باشگاه باید به تعهدات خود پایبند باشد. آقای شفر هم زحمت زیادی برای استقلال کشید اما با توجه به مجموع شرایط و پستی و بلندی‌ها موجود، او نتوانست تسلط لازم را بر استقلال داشته باشد و موفق نشد با آن‌ها کنار بیاید.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------