دلخوری کفاشیان از مهدی تاج به خاطر انتخابات AFC



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , علی کفاشیان
حضور مهدی تاج به جای علی کفاشیان در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا دلخوری نایب رئیس پیشین AFC را در پی داشته است.

به گزارش مهر، انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش برگزار و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از نواب رئیس AFC انتخاب شد.

 

تاج در واقع جای علی کفاشیان را در پُستی گرفت که چهار سال در اختیار او قرار داشت. کفاشیان همچنین مسئول کمیته فوتسال AFC بود و در رویدادهای مختلف فوتسالی در آسیا شرکت داشت.

 

هرچند در ظاهر به نظر می‌رسد تاج و کفاشیان برای حضور مجدد در پست نایب رئیسی AFC با هم هماهنگ بوده اند اما نکته عجیب اینجاست که واقعیت کاملاً متفاوت از این موضوع بوده و بین دو مسئول فوتبالی ایران هیچ هماهنگی صورت نگرفته بود.

 

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد مهدی تاج هنگام ثبت نام برای پست نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا، علی کفاشیان را در جریان تصمیمش قرار نداده و شخصاً اقدام به این کار کرده است.

 

کفاشیان چند روز بعد از اقدام تاج، از طریق AFC متوجه می‌شود که رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای گرفتن این کرسی آسیایی اقدام کرده و از تصمیمی که تاج متعجب می‌شود.

 

باوجود اینکه کفاشیان از تمام سمت‌های خود در کمیته فوتسال استعفا کرده و به گفته خودش در فدراسیون فوتبال هم حاضر نمی‌شود اما دلخوری او از مهدی تاج هنوز هم ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------