واعظی آشتیانی: مشکل استقلال هیات‌مدیره است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

در روزهای گذشته شاهد تغییرات در کادر فنی باشگاه استقلال بودیم. برخی با سناریو این تغییرات را در استقلال ایجاد کردند و قصد دارند استقلال در دریافت سهمیه آسیا هم ناکام باشد و تغییرات توسط برخی افراد صورت گرفته است تا بتوانند شفر را از این تیم جدا کنند،مجیدی را بسوزانند و سرمربی خودشان را به تیم برگردانند.

 

وضعیت به‌وجود آمده در استقلال حاصل حاشیه‌هایی است که خودشان برای تیم درست کردند و بار روانی این اتفاقات در کنار نتایج سینوسی وینفر شفر شرایط استقلال را به این جا رساند و به‌نظر می‌رسد در این تغییرات قصد داشتند با اقدامات پوپولیستی شرایط استقلال را توجیه و از این وضعیت فرار کنند.جدایی وینفرد شفر در این مقطع لازم نبود و اقدامی‌غیراصولی بود چرا که این سه بازی تاثیری در نتایج نداشت و می‌توانستند با همین سرمربی تا پایان فصل ادامه دهند و در نهایت کمیته فنی در این مورد بررسی‌های لازم را انجام می‌داد.

 

سوال من این است که در مورد بحث‌های فنی آیا هیات‌مدیره نظرش مهم است یا کمیته فنی؟ چرا آقایان نظر خودشان را بر نظر کمیته فنی ترجیح دادند؟ این جدایی تبعات زیادی برای استقلال خواهد داشت و شفر پول خود را از طریق مسالمت‌آمیز و یا شکایت دریافت خواهد کرد، اما این رقم کلان را آیا هیات‌مدیره می‌دهد؟ آیا از پول بیت‌المال هزینه می‌شود؟ در این مورد وزارت ورزش باید پاسخگو باشد و مسائل و مشکلات احتمالی را بررسی کند.

 

باور من این است که اعضای هیات‌مدیره زیاد حرف می‌زنند و یکی از عوامل مشکلات استقلال این موضوع است و باید با این پدیده برخورد جدی شود و در مسائل اخیر به‌وجود آمده کاملا مشهود است که برخی مدیران استقلال مدعی‌ هستند زیاد می‌دانند اما در عمل می‌بینیم که چنین چیزی نیست و تصمیمات اشتباه گرفته می‌شود و بنده متاسفم که مجموعه مدیریتی استقلال نتوانستند یک مربی را مدیریت کنند.رفتار پوپولیستی اعضای هیات‌مدیره فقط برای استقلال مشکل‌ساز می‌شود و در نهایت آرامش باشگاه و تیم به هم می‌خورد.

 

* مدیرعامل سابق باشگاه استقلال

 

آرمان  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------