انتقاد کی‌روش از تاج: متخلف به قربانی تبدیل شده است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کارلوس کی‌روش

 

کارلوس کی‌روش با ارسال یادداشتی اختصاصی برای خبرآنلاین از فدراسیون فوتبال ایران انتقاد کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین؛ روز گذشته فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد از کارلوس کی‌روش به دلیل رفتارهایی برخلاف کدهای فیفا شکایت خواهد کرد. بیش از چهار ماه از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران گذشته اما فدراسیون هنوز بخشی از حقوق را پرداخت نکرده است. کی‌روش در پاسخ به شکایت فدراسیون فوتبال آن هم در شرایطی که به او بدهکار است، پیامی اختصاصی را برای خبرآنلاین ارسال کرد که در ادامه آن را می‌خوانید:

 

«سلام. این اتفاق شگفت انگیز و عجیب بود اما برای من، تعجبی نداشت. حالا شرایط به گونه‌ای پیش رفته است که متخلف و متجاوز به قانون، تبدیل به قربانی می‌شود. فدراسیون (متخلف و متجاوز) به تعهدات قرارداد مالی خود پای‌بند نیست. آن‌ها تلاش می‌کنند با استفاده از اتهامات عمومی و روش‌هایی برای فرار از مسئولیت‌ها، بی‌احترامی کنند. در این میان، مربی حرفه‌ای (قربانی) تلاش می‌کند تا از حقوق خودش دفاع کند. او پس از 9 ماه هنوز باید درخواست حقوقش را داشته باشد. او هنوز هم تلاش می‌کند تا حقایق را ثابت کند.

 

اما واقعا چه اتفاقی رخ داده است؟ حقیقت این است که فدراسیون با اتهام و شکایت علیه مربی حرفه‌ای سابق خودش، سعی دارد او را در برابر فیفا و طرفدارانش خراب کند. در نتیجه، آن‌ها باور دارند که می‌توانند به حقوق دیگران تجاوز کنند، حقایق را ضایع کنند و البته که انتظار دارند قربانی باید سکوت کند و آن‌ها را بپذیرد. ‌این بسیار ناراحت‌کننده است و البته که چیز جدیدی هم برای من نیست.

 

با احترام، کارلوس کی‌روش» 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------